Cita APA (7th ed.)
Salinas Morales, A. A., & López Román, F. A. (2013). Neuromarketing. Incorporaciòn de tècnicas de neuromarketing a la funciòn que realiza el MITUR, de etimular a personas nacionales y extranjeras para que realicen turismo en El Salvador. Universidad de El Salvador.
Cita Chicago (17th ed.)
Salinas Morales, Alberto Alfredo, i Francisco Antonio López Román. Neuromarketing. Incorporaciòn De Tècnicas De Neuromarketing a La Funciòn Que Realiza El MITUR, De Etimular a Personas Nacionales Y Extranjeras Para Que Realicen Turismo En El Salvador. Santa Ana, El Salvador: Universidad de El Salvador, 2013.
Cita MLA (9th ed.)
Salinas Morales, Alberto Alfredo, i Francisco Antonio López Román. Neuromarketing. Incorporaciòn De Tècnicas De Neuromarketing a La Funciòn Que Realiza El MITUR, De Etimular a Personas Nacionales Y Extranjeras Para Que Realicen Turismo En El Salvador. Universidad de El Salvador, 2013.
Atenció: Aquestes cites poden no estar 100% correctes.