Martínez Meza, Z. . A., Ramos Mejía, A. M., Reyes de Chavarría, M. X., Magaña Lara, A. S., & Mendoza Noyola, R. A. Diagnóstico de las dificultades de aprendizaje que afrontan los estudiantes con discapacidad auditiva ante la limitante del dominio del lenguaje de señas salvadoreño (LESSA) de los docentes del Departamento de Ciencias de la Educación de la Universidad de El Salvador, en los años 2015-2016.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
Čikaški stil citiranja (17. izdanje)
Martínez Meza, Zoila Alejandrina, Ana Mercedes Ramos Mejía, Maira Xiomara Reyes de Chavarría, Ana Silvia Magaña Lara, i Renato Arturo Mendoza Noyola. Diagnóstico De Las Dificultades De Aprendizaje Que Afrontan Los Estudiantes Con Discapacidad Auditiva Ante La Limitante Del Dominio Del Lenguaje De Señas Salvadoreño (LESSA) De Los Docentes Del Departamento De Ciencias De La Educación De La Universidad De El Salvador, En Los Años 2015-2016.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
MLA način citiranja (9. izdanje)
Martínez Meza, Zoila Alejandrina, et al. Diagnóstico De Las Dificultades De Aprendizaje Que Afrontan Los Estudiantes Con Discapacidad Auditiva Ante La Limitante Del Dominio Del Lenguaje De Señas Salvadoreño (LESSA) De Los Docentes Del Departamento De Ciencias De La Educación De La Universidad De El Salvador, En Los Años 2015-2016.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.