Melara Chacón, D. E., Paz González, F. F., & Velásquez López, V. Y. La influencia del marketing 3.0 en la decisión de compra del consumidor salvadoreño.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Chicago-čujuhus (17. p.)
Melara Chacón, Daniel Edgardo, Fátima Fabiola Paz González, juo Verónica Yamileth Velásquez López. La Influencia Del Marketing 3.0 En La Decisión De Compra Del Consumidor Salvadoreño.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
MLA-čujuhus (9. p.)
Melara Chacón, Daniel Edgardo, et al. La Influencia Del Marketing 3.0 En La Decisión De Compra Del Consumidor Salvadoreño.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.