Barahona Martínez, B. E., García Najarro, M. d. C., García Solís, L. E., Pantoja Espinal, M. A., & Teshe Padilla, N. d. l. M. Factores socio-educativos que influyen en el aprendizaje de lecto-escritura en niños y niñas del primer ciclo del turno matutino y vespertino del Centro Escolar José Dolores Larreynaga del Municipio de Quezaltepeque Departamento de La Libertad en el año 2012.
Skopiowano do schowka
Nie udało się skopiować do schowka
Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)
Barahona Martínez, Blanca Edith, María del Carmen García Najarro, Lilian Elizabeth García Solís, Manuel Antonio Pantoja Espinal, i Natividad de las Mercedes Teshe Padilla. Factores Socio-educativos Que Influyen En El Aprendizaje De Lecto-escritura En Niños Y Niñas Del Primer Ciclo Del Turno Matutino Y Vespertino Del Centro Escolar José Dolores Larreynaga Del Municipio De Quezaltepeque Departamento De La Libertad En El Año 2012.
Skopiowano do schowka
Nie udało się skopiować do schowka
Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)
Barahona Martínez, Blanca Edith, et al. Factores Socio-educativos Que Influyen En El Aprendizaje De Lecto-escritura En Niños Y Niñas Del Primer Ciclo Del Turno Matutino Y Vespertino Del Centro Escolar José Dolores Larreynaga Del Municipio De Quezaltepeque Departamento De La Libertad En El Año 2012.
Skopiowano do schowka
Nie udało się skopiować do schowka
Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..