APA (7th ed.) մեջբերում
Beltrán Martínez, I. L., Cruz Aguilar, L. A., & Salinas Zelaya, R. S. Auditoría de la calidad del servicio al cliente como herramienta mercadológica para hacer mejora continua: Caso de estudio: Caja de Crédito Rural de Chalatenango.
Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում
Beltrán Martínez, Iris Lisseth, Luis Alberto Cruz Aguilar, and Rossana Sthefany Salinas Zelaya. Auditoría De La Calidad Del Servicio Al Cliente Como Herramienta Mercadológica Para Hacer Mejora Continua: Caso De Estudio: Caja De Crédito Rural De Chalatenango.
MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում
Beltrán Martínez, Iris Lisseth, et al. Auditoría De La Calidad Del Servicio Al Cliente Como Herramienta Mercadológica Para Hacer Mejora Continua: Caso De Estudio: Caja De Crédito Rural De Chalatenango.
Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.