APA-referens (7:e uppl.)
Martínez Urrutia, M. A., Ramírez Argueta, L. L., & Rodríguez Menjívar, I. V. (2007). Plan estratégico de mercadeo para incrementar la demanda de los productos que se comercializan en el Mercado Municipal de Cuscatancingo, Departamento de San Salvador. Universidad de El Salvador.
Chicago-referens (17:e uppl.)
Martínez Urrutia, Mario Alberto, Lilia Liduvina Ramírez Argueta, och Iris Vanessa Rodríguez Menjívar. Plan Estratégico De Mercadeo Para Incrementar La Demanda De Los Productos Que Se Comercializan En El Mercado Municipal De Cuscatancingo, Departamento De San Salvador. San Salvador: Universidad de El Salvador, 2007.
MLA-referens (9:e uppl.)
Martínez Urrutia, Mario Alberto, et al. Plan Estratégico De Mercadeo Para Incrementar La Demanda De Los Productos Que Se Comercializan En El Mercado Municipal De Cuscatancingo, Departamento De San Salvador. Universidad de El Salvador, 2007.
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.