Cita APA (7th ed.)
Elena Portillo, J. M., Fernández Quintanilla, M. G., Recinos Hernández, S. M., & Pérez, A. (2001). Diagnóstico de necesidades de información para la propuesta de un diseño de Call Center en la Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA. Universidad Centroaméricana José Simeón Cañas.
Cita Chicago (17th ed.)
Elena Portillo, José Mauricio, Miriam Guadalupe Fernández Quintanilla, Sandra Margarita Recinos Hernández, i Adán Pérez. Diagnóstico De Necesidades De Información Para La Propuesta De Un Diseño De Call Center En La Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA. San Salvador: Universidad Centroaméricana José Simeón Cañas, 2001.
Cita MLA (9th ed.)
Elena Portillo, José Mauricio, et al. Diagnóstico De Necesidades De Información Para La Propuesta De Un Diseño De Call Center En La Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA. Universidad Centroaméricana José Simeón Cañas, 2001.
Atenció: Aquestes cites poden no estar 100% correctes.