Tohutoro APA (7th ed.)
Bellegarrigue Gómez, L. J., Henríquez Erroa, N. M., Henríquez Velasco, R. E., & Hernández Rodríguez, K. L. (2004). Diagnóstico de la aplicación del CRM y otras herramientas de fidelización de clientes en la gran empresa salvadoreña. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Bellegarrigue Gómez, Linda Jeanette, Nilhson Manuel Henríquez Erroa, Rafael Eduardo Henríquez Velasco, me Karla Lissette Hernández Rodríguez. Diagnóstico De La Aplicación Del CRM Y Otras Herramientas De Fidelización De Clientes En La Gran Empresa Salvadoreña. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2004.
Tohutoro MLA (9th ed.)
Bellegarrigue Gómez, Linda Jeanette, et al. Diagnóstico De La Aplicación Del CRM Y Otras Herramientas De Fidelización De Clientes En La Gran Empresa Salvadoreña. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2004.
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.