Bellegarrigue Gómez, L. J., Henríquez Erroa, N. M., Henríquez Velasco, R. E., & Hernández Rodríguez, K. L. (2004). Diagnóstico de la aplicación del CRM y otras herramientas de fidelización de clientes en la gran empresa salvadoreña. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Bellegarrigue Gómez, Linda Jeanette, Nilhson Manuel Henríquez Erroa, Rafael Eduardo Henríquez Velasco, me Karla Lissette Hernández Rodríguez. Diagnóstico De La Aplicación Del CRM Y Otras Herramientas De Fidelización De Clientes En La Gran Empresa Salvadoreña. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2004.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoro MLA (9th ed.)
Bellegarrigue Gómez, Linda Jeanette, et al. Diagnóstico De La Aplicación Del CRM Y Otras Herramientas De Fidelización De Clientes En La Gran Empresa Salvadoreña. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2004.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.