Cita APA (7th ed.)
Díaz Pineda, I., Monroy Meléndez, E. M., Guevara Cortés, J. F., & Pineda, C. A. (2008). Aplicación del modelo servqual para evaluar la percepción de la calidad en el servicio en la empresa Ingeniería y Tecnología Eléctrica INTEK El Salvador S.A. de C.V. Universidad de El Salvador.
Cita Chicago (17th ed.)
Díaz Pineda, Ivette, Erick Miguel Monroy Meléndez, Julio Francisco Guevara Cortés, i Carlos Armando Pineda. Aplicación Del Modelo Servqual Para Evaluar La Percepción De La Calidad En El Servicio En La Empresa Ingeniería Y Tecnología Eléctrica INTEK El Salvador S.A. De C.V. San Salvador: Universidad de El Salvador, 2008.
Cita MLA (9th ed.)
Díaz Pineda, Ivette, et al. Aplicación Del Modelo Servqual Para Evaluar La Percepción De La Calidad En El Servicio En La Empresa Ingeniería Y Tecnología Eléctrica INTEK El Salvador S.A. De C.V. Universidad de El Salvador, 2008.
Atenció: Aquestes cites poden no estar 100% correctes.