APA (7. basım) Alıntı
Mejía García, M. A., Mira Cruz, R. A., & Suárez de Arías, Á. M. (2007). Propuesta organizacional aplicando la filosofía fish ! para el mejoramiento del servicio al cliente de la empresa Telemóvil de El Salvador S.A., área de call center. Universidad de El Salvador.
Chicago Style (17. basım) Atıf
Mejía García, María Alejandra, Rigoberto Antonio Mira Cruz, ve Ángela Marina Suárez de Arías. Propuesta Organizacional Aplicando La Filosofía Fish ! Para El Mejoramiento Del Servicio Al Cliente De La Empresa Telemóvil De El Salvador S.A., área De Call Center. San Salvador: Universidad de El Salvador, 2007.
MLA (9th ed.) Atıf
Mejía García, María Alejandra, et al. Propuesta Organizacional Aplicando La Filosofía Fish ! Para El Mejoramiento Del Servicio Al Cliente De La Empresa Telemóvil De El Salvador S.A., área De Call Center. Universidad de El Salvador, 2007.
Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..