Escobar Melgar, R. A., Fernández Gómez, M. A., García Palacios, C. J., & Delgado Ayala, E. A. (2007). Diseño de un plan estratégico de mercadotécnia como herramienta administrativa para Incrementar la demanda de membresías ofertadas por los clubes de playa. caso ilustrativo. Universidad de El Salvador.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle Chicago (17th ed.)
Escobar Melgar, Rosa Alicia, Marvin Alirio Fernández Gómez, Claudia Jeannette García Palacios, a Eduardo Antonio Delgado Ayala. Diseño De Un Plan Estratégico De Mercadotécnia Como Herramienta Administrativa Para Incrementar La Demanda De Membresías Ofertadas Por Los Clubes De Playa. Caso Ilustrativo. San Salvador: Universidad de El Salvador, 2007.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle MLA (9th ed.)
Escobar Melgar, Rosa Alicia, et al. Diseño De Un Plan Estratégico De Mercadotécnia Como Herramienta Administrativa Para Incrementar La Demanda De Membresías Ofertadas Por Los Clubes De Playa. Caso Ilustrativo. Universidad de El Salvador, 2007.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..