APA (7th ed.) Citation

Castillo Martínez, A. R., Duque Macías, G. E., Guevara Anaya, H. B., Ochoa Mójica, J. E., & Pérez, A. (2004). Plan de atención al cliente en una empresa call center, caso específico: Atento El Salvador. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Castillo Martínez, Ander Roberto, Guillermo Enrique Duque Macías, Héctor Baltazar Guevara Anaya, Jorge Edgardo Ochoa Mójica, and Adán Pérez. Plan De Atención Al Cliente En Una Empresa Call Center, Caso Específico: Atento El Salvador. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2004.

MLA (9th ed.) Citation

Castillo Martínez, Ander Roberto, et al. Plan De Atención Al Cliente En Una Empresa Call Center, Caso Específico: Atento El Salvador. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2004.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.