Aparicio Orellana, A. F., & Zablah, E. (1997). La promoción de ventas y su importancia en el mercadeo de productos de consumo en El Salvador. Universidad Centroamericana "José Simeón Cañas".
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Chicago Style (17th ed.) Zitazioa
Aparicio Orellana, Ana Flora, eta Ernesto Zablah. La Promoción De Ventas Y Su Importancia En El Mercadeo De Productos De Consumo En El Salvador. San Salvador: Universidad Centroamericana "José Simeón Cañas", 1997.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
MLA (9th ed.) Zitazioa
Aparicio Orellana, Ana Flora, eta Ernesto Zablah. La Promoción De Ventas Y Su Importancia En El Mercadeo De Productos De Consumo En El Salvador. Universidad Centroamericana "José Simeón Cañas", 1997.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.