Castro Herrera, H. W., Almendárez Ramírez, M. E., Brizuela Gutiérrez, M. A., López Portillo, F. M., & Rivera, J. (2003). La estrategia publicitaria como base para el éxito del plan de mercadeo, modelo propuesto. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle Chicago (17th ed.)
Castro Herrera, Hazel Wendy, Mayra Elizabeth Almendárez Ramírez, Marco Aurelio Brizuela Gutiérrez, Fidel Mauricio López Portillo, a Jorge Rivera. La Estrategia Publicitaria Como Base Para El éxito Del Plan De Mercadeo, Modelo Propuesto. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2003.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle MLA (9th ed.)
Castro Herrera, Hazel Wendy, et al. La Estrategia Publicitaria Como Base Para El éxito Del Plan De Mercadeo, Modelo Propuesto. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2003.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..