APA (7th ed.) Citation

Ayala Leiva, L. G., Burgos Martínez, W. E., Culi Tespán, S. Y., Echeverria, S. M., & Jiménez, J. E. (2001). Diseño de un plan para mejorar la atención y servicio al cliente en la alcaldia de Soyapango. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Ayala Leiva, Lilian Guadalupe, Williams Edgardo Burgos Martínez, Silvia Yaneth Culi Tespán, Sandra Mirta Echeverria, and Jorge Enrique Jiménez. Diseño De Un Plan Para Mejorar La Atención Y Servicio Al Cliente En La Alcaldia De Soyapango. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2001.

MLA (9th ed.) Citation

Ayala Leiva, Lilian Guadalupe, et al. Diseño De Un Plan Para Mejorar La Atención Y Servicio Al Cliente En La Alcaldia De Soyapango. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2001.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.