Cita APA (7th ed.)
Morales Cruz, T. M., Ramírez Molina, J. E., Villagrán Romero, G. M., & Pineda Landaverde, C. A. (2004). Diseño de un plan estratégico de mercadotecnia para incrementar la demanda de las pizzerías ubicada en el sector de la mediana empresa del municipio de San Salvador: Caso ilustrativo. Universidad de El Salvador.
Cita Chicago (17th ed.)
Morales Cruz, Tania Michell, Julissa Elizabeth Ramírez Molina, Gabriela Marlene Villagrán Romero, i Carlos Armando Pineda Landaverde. Diseño De Un Plan Estratégico De Mercadotecnia Para Incrementar La Demanda De Las Pizzerías Ubicada En El Sector De La Mediana Empresa Del Municipio De San Salvador: Caso Ilustrativo. San Salvador: Universidad de El Salvador, 2004.
Cita MLA (9th ed.)
Morales Cruz, Tania Michell, et al. Diseño De Un Plan Estratégico De Mercadotecnia Para Incrementar La Demanda De Las Pizzerías Ubicada En El Sector De La Mediana Empresa Del Municipio De San Salvador: Caso Ilustrativo. Universidad de El Salvador, 2004.
Atenció: Aquestes cites poden no estar 100% correctes.