Guardado en:
| Autores principales: | Ercin, A. Ertug, Hoekstra, Arjen Y., |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2012
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789230010959 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Globalización del agua : compartir los recursos de agua dulce del planeta /
por: Hoekstra, Arjen Y.
Publicado: (2016)
por: Hoekstra, Arjen Y.
Publicado: (2016)
Interculturalism at the crossroads: comparative perspectives on concepts, policies and practices
por: Mansouri, Fethi, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Mansouri, Fethi, et al.
Publicado: (01/2017)
Gender-responsive indicators for water assessment, monitoring and reporting
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
Concepts of openness and open access
por: Madalli, Devika P., et al.
Publicado: (01/2015)
por: Madalli, Devika P., et al.
Publicado: (01/2015)
Promoting inclusive teacher education: methodology
por: Lewis, Ingrid, et al.
Publicado: (01/2013)
por: Lewis, Ingrid, et al.
Publicado: (01/2013)
Festival statistics: key concepts and current practices
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
Addressing water security, climate impacts and adaptation responses in Africa, Asia, Latin America and the Caribbean: accomplishment report
por: Mishra, Anil, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Mishra, Anil, et al.
Publicado: (01/2021)
UNESCO culture for development indicators: methodology manual
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
Open government in education: clarifying concepts and mapping initiatives
por: Huss, Oksana, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Huss, Oksana, et al.
Publicado: (01/2020)
General history of Africa, I: Methodology and African prehistory
por: Ki-Zerbo, Joseph, et al.
Publicado: (01/1981)
por: Ki-Zerbo, Joseph, et al.
Publicado: (01/1981)
A Policy review: building digital citizenship in Asia-Pacific through safe, effective and responsible use of ICT
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
Water security and the sustainable development goals
por: Centro Internacional para la Seguridad y la Gestión Sostenible de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Centro Internacional para la Seguridad y la Gestión Sostenible de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2019)
Education sector analysis methodological guidelines. Vol. 3: Thematic analyses
por: UK. Foreign, Commonwealth and Development Office, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UK. Foreign, Commonwealth and Development Office, et al.
Publicado: (01/2021)
Response to cyclone Idai by media in Zimbabwe: an assessment
por: UNESCO Office Harare, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO Office Harare, et al.
Publicado: (01/2021)
UNESCO Creative Cities' response to COVID-19
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
Counting the number of children not learning: methodology for a global composite indicator for education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
General history of Africa, abridged edition, v. 1: Methodology and African prehistory
por: Ki-Zerbo, Joseph, et al.
Publicado: (01/1989)
por: Ki-Zerbo, Joseph, et al.
Publicado: (01/1989)
Transboundary water governance and climate change adaptation: international law, policy guidelines and best practice application
por: Magsig, Bjorn Oliver, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Magsig, Bjorn Oliver, et al.
Publicado: (01/2015)
Education sector responses to the use of alcohol, tobacco and drugs
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017)
Engaging local communities in stewardship of World Heritage: a methodology based on the COMPACT experience
por: Hay-Edie, Terence, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Hay-Edie, Terence, et al.
Publicado: (01/2014)
The United Nations world water development report 2021: valuing water
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2021)
The Andean glacier and water atlas: the impact of glacier retreat on water resources
por: Baker, Elaine, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Baker, Elaine, et al.
Publicado: (01/2018)
The United Nations world water development report 2016: water and jobs
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2016)
Estimating the number of out-of-school children: methodological problems and alternative approaches; India case study
por: De, Anuradha, et al.
Publicado: (01/2016)
por: De, Anuradha, et al.
Publicado: (01/2016)
Towards effective capacity development: Capacity Needs Assessment Methodology (CAPNAM) for planning and managing education
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2013)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2013)
The United Nations world water development report 2020: water and climate change
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2020)
Water, people and cooperation: 50 years of water programmes for sustainable development at UNESCO
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2015)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2015)
Report of the International Bioethics Committee of UNESCO (IBC) on social responsibility and health
por: Comité Internacional de Bioética, et al.
Publicado: (01/2010)
por: Comité Internacional de Bioética, et al.
Publicado: (01/2010)
Migration and its interdependencies with water scarcity, gender and youth employment
por: Burchi, Francesca M., et al.
Publicado: (01/2017)
por: Burchi, Francesca M., et al.
Publicado: (01/2017)
The United Nations world water development report 2018: nature-based solutions for water
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
The United Nations world water development report 2015: water for a sustainable world
por: Connor, Richard, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Connor, Richard, et al.
Publicado: (01/2015)
United Nations world water development report 4: managing water under uncertainty and risk
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2012)
Educación física de calidad (EFC): guía para los responsables políticos
por: Thompson, Jannine, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Thompson, Jannine, et al.
Publicado: (01/2015)
Socio-economic and cultural impacts of COVID-19 on Africa: what responses from UNESCO?
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
Green accounting and data improvement for water resources
por: Winpenny, James, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Winpenny, James, et al.
Publicado: (01/2012)
Questionnaire for the collection of sex-disaggregated water data
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
L'interculturalisme à la croisée des chemins: perspectives comparatives sur les concepts, les politiques et les pratiques
por: Mansouri, Fethi, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Mansouri, Fethi, et al.
Publicado: (01/2019)
UNESCO guidelines for assessing learning facilities in the context of disaster risk reduction and climate change adaptation, volume 2: VISUS methodology
por: Grimaz, Stefano, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Grimaz, Stefano, et al.
Publicado: (01/2019)
Guidelines on developing and strengthening qualifications frameworks in Asia and the Pacific: building a culture of shared responsibility
por: Wang Libing [editor], et al.
Publicado: (01/2018)
por: Wang Libing [editor], et al.
Publicado: (01/2018)
Out in the open: education sector responses to violence based on sexual orientation and gender identity/expression
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
Ejemplares similares
-
Globalización del agua : compartir los recursos de agua dulce del planeta /
por: Hoekstra, Arjen Y.
Publicado: (2016) -
Interculturalism at the crossroads: comparative perspectives on concepts, policies and practices
por: Mansouri, Fethi, et al.
Publicado: (01/2017) -
Gender-responsive indicators for water assessment, monitoring and reporting
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019) -
Concepts of openness and open access
por: Madalli, Devika P., et al.
Publicado: (01/2015) -
Promoting inclusive teacher education: methodology
por: Lewis, Ingrid, et al.
Publicado: (01/2013)