Guardado en:
| Autores principales: | Schneegans, Susan, Lemarchand, Guillermo A., |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2014
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231000348 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Mapping research and innovation in the Republic of Malawi
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014)
Mapping research and innovation in the Republic of Botswana
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2013)
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2013)
Mapping research and innovation in the Republic of Rwanda
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2015)
Mapping research and innovation in Lao People's Democratic Republic
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2018)
Mapping research and innovation in the State of Israel
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2016)
Mapping research and innovation in the Republic of Mozambique
por: Kahn, Michael, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Kahn, Michael, et al.
Publicado: (01/2021)
Mapping research and innovation in the Republic of Uzbekistan
por: Elçi, Sirin, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Elçi, Sirin, et al.
Publicado: (01/2020)
Relevamiento de la investigación y la innovación en la República de Guatemala
por: Lemarchand, Guillermo A., et al.
Publicado: (01/2017)
por: Lemarchand, Guillermo A., et al.
Publicado: (01/2017)
Relevamiento de la investigación y la innovación en la República del Paraguay
por: Lemarchand, Guillermo A. [editor], et al.
Publicado: (01/2018)
por: Lemarchand, Guillermo A. [editor], et al.
Publicado: (01/2018)
UNESCO Science Report: the race against time for smarter development
por: Schneegans, Susan [editor], et al.
Publicado: (01/2021)
por: Schneegans, Susan [editor], et al.
Publicado: (01/2021)
Response to cyclone Idai by media in Zimbabwe: an assessment
por: UNESCO Office Harare, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO Office Harare, et al.
Publicado: (01/2021)
Youth and violent extremism on social media: mapping the research
por: Alava, Séraphin, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Alava, Séraphin, et al.
Publicado: (01/2017)
Open government in education: clarifying concepts and mapping initiatives
por: Huss, Oksana, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Huss, Oksana, et al.
Publicado: (01/2020)
MTB MLE resource kit: Including the excluded: promoting multilingual education
por: Malone, Susan, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Malone, Susan, et al.
Publicado: (01/2018)
The International status of education about the Holocaust: a global mapping of textbooks and curricula
por: Carrier, Peter, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Carrier, Peter, et al.
Publicado: (01/2014)
Mapping and assessing environmental hazards of abandoned mines in Sub Saharan African Countries
por: UNESCO Office Nairobi and Regional Bureau for Science in Africa, et al.
Publicado: (01/2019)
por: UNESCO Office Nairobi and Regional Bureau for Science in Africa, et al.
Publicado: (01/2019)
Mapping out the research-policy matrix: a report on the outputs from the first International Forum on the Social Science-Policy Nexus
por: Bayá Laffite, Nicolás, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Bayá Laffite, Nicolás, et al.
Publicado: (01/2011)
Large-scale learning assessments in Asia-Pacific: a mapping of country policies and practices
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
Summary report of the 2015 innovation data collection
por: Marins, Luciana, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Marins, Luciana, et al.
Publicado: (01/2017)
Assessment of media development in Curaçao based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
SAGA Science, Technology and Innovation Gender Objectives List
por: UNESCO Office Montevideo and Regional Bureau for Science in Latin America and the Caribbean, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Montevideo and Regional Bureau for Science in Latin America and the Caribbean, et al.
Publicado: (01/2016)
Summary report of the 2013 UIS innovation data collection
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
Innovating technical and vocational education and training: a framework for institutions
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2020)
Innovative ways for a sustainable use of drylands: final report of the Sumamad Project
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
A New generation of external quality assurance dynamics of change and innovative approaches
por: Uvalic-Trumbic, Stamenka, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Uvalic-Trumbic, Stamenka, et al.
Publicado: (01/2021)
Telling SAGA: improving measurement and policies for gender equality in science, technology and innovation
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
UNESCO and gender equality in Sub-Saharan Africa: innovative programmes, visible results
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
Promoting lifelong learning for all: the experiences of Ethiopia, Kenya, Namibia, Rwanda and the United Republic of Tanzania
por: Vieira do Nascimento, Daniele, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Vieira do Nascimento, Daniele, et al.
Publicado: (01/2018)
Synthesis report on the state of community learning centres in six Asian countries: Bangladesh, Indonesia, Mongolia, Republic of Korea, Thailand and Viet Nam
por: Instituto Nacional Coreano para la Educación Permanente, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto Nacional Coreano para la Educación Permanente, et al.
Publicado: (01/2017)
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA survey of gender equality in science, technology and innovation policies
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
Innovative pedagogical approaches in early childhood care and education (ECCE) in the Asia-Pacific region: a resource pack
por: Pearson, Emma, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Pearson, Emma, et al.
Publicado: (01/2016)
Innovation dans l’enseignement et la formation techniques et professionnels: un cadre pour les institutions
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2021)
Liste des objectifs pour l'égalité des genres en science, technologie et innovation (LOG STI)
por: UNESCO Office Montevideo and Regional Bureau for Science in Latin America and the Caribbean, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Montevideo and Regional Bureau for Science in Latin America and the Caribbean, et al.
Publicado: (01/2016)
Lifelong learning in transformation: promising practices in Southeast Asia; Brunei Darussalam, Cambodia, Indonesia, Lao People's Democratic Republic, Malaysia, Myanmar, Philippines, Singapore, Thai...
por: Yorozu, Rika, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Yorozu, Rika, et al.
Publicado: (01/2017)
Research evaluation metrics
por: Das, Anup Kumar, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Das, Anup Kumar, et al.
Publicado: (01/2015)
Current state of advancement of open educational resources in Kenya
por: Atieno Adala, A., et al.
Publicado: (01/2016)
por: Atieno Adala, A., et al.
Publicado: (01/2016)
Diversity and the film industry: an analysis of the 2014 UIS survey on feature film statistics
por: Albornoz, Luis A., et al.
Publicado: (01/2016)
por: Albornoz, Luis A., et al.
Publicado: (01/2016)
Gender, media & ICTs: new approaches for research, education & training
por: Padovani, Claudia [editor], et al.
Publicado: (01/2019)
por: Padovani, Claudia [editor], et al.
Publicado: (01/2019)
Climate Risk Informed Decision Analysis (CRIDA): collaborative water resources planning for an uncertain future
por: Mendoza, Guillermo, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Mendoza, Guillermo, et al.
Publicado: (01/2018)
História geral da Africa, VIII: Africa desde 1935
por: Wondji, Christophe, et al.
Publicado: (01/2010)
por: Wondji, Christophe, et al.
Publicado: (01/2010)
Ejemplares similares
-
Mapping research and innovation in the Republic of Malawi
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014) -
Mapping research and innovation in the Republic of Botswana
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2013) -
Mapping research and innovation in the Republic of Rwanda
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2015) -
Mapping research and innovation in Lao People's Democratic Republic
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2018) -
Mapping research and innovation in the State of Israel
por: Tash, April, et al.
Publicado: (01/2016)