Na minha lista:
| Autores principales: | Leclercq, François, |
|---|---|
| Publicado em: |
UNESCO
01/2014
|
| Edição: | 1 |
| Assuntos: | |
| Acesso em linha: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231000478 |
| Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
BRICS: construir a educação para o futuro; prioridades para o desenvolvimento nacional e a cooperação internacional
Por: Leclercq, François, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Leclercq, François, et al.
Publicado em: (01/2014)
Shaping the future we want: UN Decade of Education for Sustainable Development; final report
Por: Creech, Heather, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Creech, Heather, et al.
Publicado em: (01/2014)
Climate change education for Asia Pacific Small Island Developing States: promoting South-South cooperation through climate change education in Asia Pacific Small Island Developing States
Por: Che Ahmad, Che Nidzam, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Che Ahmad, Che Nidzam, et al.
Publicado em: (01/2016)
Water, people and cooperation: 50 years of water programmes for sustainable development at UNESCO
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Culture: urban future; global report on culture for sustainable urban development
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2016)
Global education monitoring report, 2019: Migration, displacement and education: building bridges, not walls
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2018)
The Future of scientific advice to the United Nations: a summary report to the Secretary-General of the United Nations from the Scientific Advisory Board
Por: Junta de Asesoramiento Científico, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Junta de Asesoramiento Científico, et al.
Publicado em: (01/2016)
Thinking higher and beyond: perspectives on the futures of higher education to 2050
Por: Instituto Internacional de la UNESCO para la Educación Superior en América Latina y el Caribe, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Instituto Internacional de la UNESCO para la Educación Superior en América Latina y el Caribe, et al.
Publicado em: (01/2021)
Education for people and planet: creating sustainable futures for all, Global education monitoring report, 2016
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2016)
Futures for higher education and ICT: changes due to the use of open content
Por: Instituto de la UNESCO para la Utilización de las Tecnologías de la Información en la Educación, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de la UNESCO para la Utilización de las Tecnologías de la Información en la Educación, et al.
Publicado em: (01/2016)
The United Nations world water development report 2014
Por: Connor, Richard, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Connor, Richard, et al.
Publicado em: (01/2014)
Global education monitoring report, 2019: Arab States: Migration, displacement and education: building bridges, not walls
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2019)
Guidelines to strengthen the right to education in national frameworks
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2021)
Guidelines on developing and strengthening qualifications frameworks in Asia and the Pacific: building a culture of shared responsibility
Por: Wang Libing [editor], et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Wang Libing [editor], et al.
Publicado em: (01/2018)
Global education monitoring report 2019: gender report: Building bridges for gender equality
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2019)
Creating sustainable futures for all; Global education monitoring report, 2016; gender review
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2016)
Education for sustainable development: a roadmap
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Issues and trends in education for sustainable development
Por: Heiss, Julia, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Heiss, Julia, et al.
Publicado em: (01/2018)
The United Nations world water development report 2021: valuing water
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2021)
The United Nations world water development report 2016: water and jobs
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2016)
Who pays for what in education? The real costs revealed through national education accounts
Por: UNESCO IIEP Dakar. Africa Office, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: UNESCO IIEP Dakar. Africa Office, et al.
Publicado em: (01/2016)
Guidelines on the development of open educational resources policies
Por: Orr, Dominic, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Orr, Dominic, et al.
Publicado em: (01/2019)
Education for Sustainable Development Goals: learning objectives
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
The United Nations world water development report 2020: water and climate change
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2020)
The United Nations world water development report 2019: leaving no one behind
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2019)
The United Nations world water development report, 2017: Wastewater: the untapped resource
Por: Ryder, Guy [writer of foreword], et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Ryder, Guy [writer of foreword], et al.
Publicado em: (01/2017)
Guidebook on education for sustainable development for educators: effective teaching and learning in teacher education institutions in Africa
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2018- (Giannini, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2018- (Giannini, et al.
Publicado em: (01/2018)
Educational content up close: examining the learning dimensions of Education for Sustainable Development and Global Citizenship Education
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2019)
The United Nations world water development report 2018: nature-based solutions for water
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2018)
The United Nations world water development report 2015: water for a sustainable world
Por: Connor, Richard, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Connor, Richard, et al.
Publicado em: (01/2015)
Sandwatch: adapting to climate change and educating for sustainable development
Por: Diamond, Paul, et al.
Publicado em: (01/2010)
Por: Diamond, Paul, et al.
Publicado em: (01/2010)
Embracing a culture of lifelong learning: contribution to the Futures of Education initiative;report;a transdisciplinary expert consultation
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Smart about cities: forging links for the future
Por: Pisani, Francis, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Pisani, Francis, et al.
Publicado em: (01/2020)
African futures: towards a sustainable emergence?
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Futurs africains: vers une émergence durable?
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
United Nations world water development report 4: managing water under uncertainty and risk
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2012)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2012)
Curriculum development and review for democratic citizenship and human rights education
Por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado em: (01/2015)
Progress on transboundary water cooperation: global baseline for SDG indicator 6.5.2
Por: Comisión Económica para Europa, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Comisión Económica para Europa, et al.
Publicado em: (01/2018)
Asia-Pacific regional Education for All report: a synthesis of the national EFA reports
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2015)
Building digital safety for journalism: a survey of selected issues
Por: Henrichsen, Jennifer R., et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Henrichsen, Jennifer R., et al.
Publicado em: (01/2015)
Registos relacionados
-
BRICS: construir a educação para o futuro; prioridades para o desenvolvimento nacional e a cooperação internacional
Por: Leclercq, François, et al.
Publicado em: (01/2014) -
Shaping the future we want: UN Decade of Education for Sustainable Development; final report
Por: Creech, Heather, et al.
Publicado em: (01/2014) -
Climate change education for Asia Pacific Small Island Developing States: promoting South-South cooperation through climate change education in Asia Pacific Small Island Developing States
Por: Che Ahmad, Che Nidzam, et al.
Publicado em: (01/2016) -
Water, people and cooperation: 50 years of water programmes for sustainable development at UNESCO
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015) -
Culture: urban future; global report on culture for sustainable urban development
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2016)