Guardado en:
| Autores principales: | Serbin, Sylvia, Degruel, Yann, Joubeaud, Edouard, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2014
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231000584 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
La Mûlatresse Solitude
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Yennega: Princess of Gambaga
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Yennega: Princesse de Gambaga
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
The Women soldiers of Dahomey
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Les Femmes soldats du Dahomey
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Njinga Mbandi: Queen of Ndongo and Matamba
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Njinga A Mbande: Rainha do Ndongo e do Matamba
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Njinga Mbandi, reine du Ndongo et du Matamba
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
African women, Pan-Africanism and African renaissance
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2015)
Femmes africaines, panafricanisme et renaissance africaine
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2015)
Asegurando el patrimonio de interés religioso
por: Thefo, Stéphane, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Thefo, Stéphane, et al.
Publicado: (01/2020)
Carreras profesionales docentes: los casos de Chile, Colombia, Ecuador, México y Perú
por: Mendoza, Margarita, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Mendoza, Margarita, et al.
Publicado: (01/2018)
Mapping research and innovation in the Republic of Malawi
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014)
Mapping research and innovation in the Republic of Zimbabwe
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado: (01/2014)
Cultural policies and the 2005 UNESCO Convention in Asia
por: Laaksonen, Annamari, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Laaksonen, Annamari, et al.
Publicado: (01/2014)
Envisioning education beyond 2015: Asia-Pacific regional perspectives; final report
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2014)
Fostering freedom online: the role of Internet intermediaries
por: Lim, Hae-in, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Lim, Hae-in, et al.
Publicado: (01/2014)
Funmilayo Ransome-Kuti: and the Women's Union of Abeokuta
por: Onajin, Alaba, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Onajin, Alaba, et al.
Publicado: (01/2014)
Engaging local communities in stewardship of World Heritage: a methodology based on the COMPACT experience
por: Hay-Edie, Terence, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Hay-Edie, Terence, et al.
Publicado: (01/2014)
Shaping the future we want: UN Decade of Education for Sustainable Development; final report
por: Creech, Heather, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Creech, Heather, et al.
Publicado: (01/2014)
Wangari Maathai: and the green belt movement
por: Muthoga, Eric, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Muthoga, Eric, et al.
Publicado: (01/2014)
Summary report of the 2013 UIS cultural employment metadata survey
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
UNESCO culture for development indicators: methodology manual
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
Gender equality, heritage and creativity
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
Towards a learning culture of safety and resilience: technical guidance for integrating disaster risk reduction in the school curriculum
por: Fondo de las Naciones Unidas para la Infancia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Fondo de las Naciones Unidas para la Infancia, et al.
Publicado: (01/2014)
World-wide survey of school physical education: final report
por: North Western Counties Physical Education Association (UK), et al.
Publicado: (01/2014)
por: North Western Counties Physical Education Association (UK), et al.
Publicado: (01/2014)
Human origin sites and the World Heritage Convention in Asia
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2014)
Guidelines for earthquake resistant non-engineered construction
por: Boen, Teddy, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Boen, Teddy, et al.
Publicado: (01/2014)
BRICS: building education for the future; priorities for national development and international cooperation
por: Leclercq, François, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Leclercq, François, et al.
Publicado: (01/2014)
Safeguarding precious resources for island communities
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
The International status of education about the Holocaust: a global mapping of textbooks and curricula
por: Carrier, Peter, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Carrier, Peter, et al.
Publicado: (01/2014)
Open educational resources in France: overview, perspectives and recommendations
por: Touzé, Sophie, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Touzé, Sophie, et al.
Publicado: (01/2014)
In or out? Asia-Pacific review of young key populations in national AIDS strategic plans
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2014)
Media and gender: a scholarly agenda for the Global Alliance on Media and Gender
por: Asociación Internacional de Estudios de Comunicación Social, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Asociación Internacional de Estudios de Comunicación Social, et al.
Publicado: (01/2014)
Najaf, the Gate of wisdom
por: Mervin, Sabrina, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Mervin, Sabrina, et al.
Publicado: (01/2014)
Gisele Rabesahala: walk to the Royal Hill of Ambohimanga
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
ISCED fields of education and training 2013 (ISCED-F 2013): manual to accompany the International Standard Classification of Education 2011
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
Teaching respect for all: implementation guide
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
Innovative ways for a sustainable use of drylands: final report of the Sumamad Project
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
Assessment of media development in Palestine: based on UNESCO's media development indicators
por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado: (01/2014)
Ejemplares similares
-
La Mûlatresse Solitude
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014) -
Yennega: Princess of Gambaga
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014) -
Yennega: Princesse de Gambaga
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014) -
The Women soldiers of Dahomey
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014) -
Les Femmes soldats du Dahomey
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)