Guardado en:
| Autores principales: | Dolata, Stéphanie, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2015
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231001123 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Mesurer la réponse du secteur de l'éducation au VIH et au SIDA: manuel: soutenir la collecte des données au niveau national pour les indicateurs de base
por: Dolata, Stéphanie, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Dolata, Stéphanie, et al.
Publicado: (01/2015)
Handbook on measuring equity in education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
Education sector responses to the use of alcohol, tobacco and drugs
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017)
Right to education handbook
por: Right to Education Initiative (UK), et al.
Publicado: (01/2019)
por: Right to Education Initiative (UK), et al.
Publicado: (01/2019)
Questionnaire for the collection of sex-disaggregated water data
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
Summary report of the 2015 innovation data collection
por: Marins, Luciana, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Marins, Luciana, et al.
Publicado: (01/2017)
Expanding TVET at the secondary education level
por: Youngsup Choi, et al.
Publicado: (01/2013)
por: Youngsup Choi, et al.
Publicado: (01/2013)
SDG 4 data book: global education indicators 2019
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Charting the course of education and HIV
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2014)
Summary report of the 2013 UIS innovation data collection
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
Gender-responsive indicators for water assessment, monitoring and reporting
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
Supporting safety of journalists in Iraq: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Al Saraji, Ibrahim, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Al Saraji, Ibrahim, et al.
Publicado: (01/2019)
Supporting safety of journalists in Afghanistan: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Tanai, Nangyalay, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Tanai, Nangyalay, et al.
Publicado: (01/2019)
Supporting safety of journalists in Nepal: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Pant, Laxman Datt, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Pant, Laxman Datt, et al.
Publicado: (01/2016)
Supporting safety of journalists in Kenya: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Nyabuga, George, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Nyabuga, George, et al.
Publicado: (01/2016)
How to produce and use the global and thematic education indicators: SDG 4 data digest
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Reporting on migrants and refugees: handbook for journalism educators
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Out in the open: education sector responses to violence based on sexual orientation and gender identity/expression
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
Level-setting and recognition of learning outcomes: the use of level descriptors in the twenty-first century
por: Keevy, James, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Keevy, James, et al.
Publicado: (01/2015)
Data availability for the calculation of SDG 4-Education 2030 indicators: analysis covering Latin America and the Caribbean
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
The Data revolution in education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
Journalism, fake news & disinformation: handbook for journalism education and training
por: Posetti, Julie, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Posetti, Julie, et al.
Publicado: (01/2018)
A Lifeline to learning: leveraging mobile technology to support education for refugees
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
Sustainable development data digest: laying the foundation to measure Sustainable Development Goal 4
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
Media and information literacy in journalism: a handbook for journalists and journalism educators
por: Mirzakhmedova, Dilfuza, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Mirzakhmedova, Dilfuza, et al.
Publicado: (01/2019)
Guidelines on implementing qualifications frameworks in Asia and the Pacific at subject level: educational studies and cultural heritage management
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
Guide to conducting an R&D survey: for countries starting to measure research and experimental development
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
Terrorism and the media: a handbook for journalists
por: Marthoz, Jean Paul, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Marthoz, Jean Paul, et al.
Publicado: (01/2017)
Educação e HIV: evolução e perspectivas
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
Training handbook for Silk Road heritage guides
por: Newlands, Rosalind, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Newlands, Rosalind, et al.
Publicado: (01/2020)
Endangered heritage: emergency evacuation of heritage collections
por: Tandon, Aparna, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Tandon, Aparna, et al.
Publicado: (01/2016)
Training handbook for Silk Road heritage guides
por: Newlands, Rosalind, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Newlands, Rosalind, et al.
Publicado: (01/2016)
Community media: a good practice handbook
por: Buckley, Steve, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Buckley, Steve, et al.
Publicado: (01/2011)
The role of education management information systems in supporting progress towards SDG 4: recent trends and international experiences
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
The use of UIS data and Education Management Information Systems to monitor Inclusive education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Mind the gap: proposal for a standardised measure for SDG 4-Education 2030 Agenda
por: Altinok, Nadir, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Altinok, Nadir, et al.
Publicado: (01/2017)
Constructing an indicator system or scorecard for higher education: a practical guide
por: Sauvageot, Claude, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Sauvageot, Claude, et al.
Publicado: (01/2011)
Counting the number of children not learning: methodology for a global composite indicator for education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
Culture | 2030 indicators
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Corruption-risk assessment of the Georgian higher education sector
por: Poisson, Muriel, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Poisson, Muriel, et al.
Publicado: (01/2018)
Ejemplares similares
-
Mesurer la réponse du secteur de l'éducation au VIH et au SIDA: manuel: soutenir la collecte des données au niveau national pour les indicateurs de base
por: Dolata, Stéphanie, et al.
Publicado: (01/2015) -
Handbook on measuring equity in education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018) -
Education sector responses to the use of alcohol, tobacco and drugs
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017) -
Right to education handbook
por: Right to Education Initiative (UK), et al.
Publicado: (01/2019) -
Questionnaire for the collection of sex-disaggregated water data
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)