Na minha lista:
Autores principales: | UNESCO, |
---|---|
Publicado em: |
UNESCO
01/2017
|
Edição: | 1 |
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231002342 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
A review of the use of contract teachers in sub-Saharan Africa
Por: Equipo Internacional de Tareas sobre Docentes para la Educación 2030, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Equipo Internacional de Tareas sobre Docentes para la Educación 2030, et al.
Publicado em: (01/2020)
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA survey of gender equality in science, technology and innovation policies
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Improving the quality of teacher education in Sub-Saharan Africa: lessons learned from a UNESCO-China Funds-in-Trust project
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado em: (01/2018)
From access to empowerment: UNESCO strategy for gender equality in and through education 2019-2025
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2019)
Country readiness to monitor SDG 4 education targets: regional survey for sub-Saharan Africa
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Telling SAGA: improving measurement and policies for gender equality in science, technology and innovation
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Boosting gender equality in science and technology: a challenge for TVET programmes and careers
Por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado em: (01/2020)
Gender equality, heritage and creativity
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2014)
Mapping and assessing environmental hazards of abandoned mines in Sub Saharan African Countries
Por: UNESCO Office Nairobi and Regional Bureau for Science in Africa, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: UNESCO Office Nairobi and Regional Bureau for Science in Africa, et al.
Publicado em: (01/2019)
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA toolkit
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
CONFINTEA VI Mid-Term Review 2017: the status of adult learning and education in sub-Saharan Africa; regional report
Por: Aitchison, John, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Aitchison, John, et al.
Publicado em: (01/2017)
Information and communication technology (ICT) in education in Sub-Saharan Africa: a comparative analysis of basic e-readiness in schools
Por: Wallet, Peter, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Wallet, Peter, et al.
Publicado em: (01/2015)
Gender in Education Network in Asia-Pacific (GENIA) toolkit: promoting gender equality in education
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2019)
Transforming MENtalities: gender equality and masculinities in India
Por: Gressel, Christie M., et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Gressel, Christie M., et al.
Publicado em: (01/2021)
Water, people and cooperation: 50 years of water programmes for sustainable development at UNESCO
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
L'UNESCO et l'égalité des genres en Afrique subsaharienne: des programmes novateurs, des résultats perceptibles
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Global education monitoring report 2019: gender report: Building bridges for gender equality
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2019)
Strengthening the governance of culture to unlock development opportunities, results of the UNESCO-EU expert facility project
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2013)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2013)
Global bioethics: what for? Twentieth anniversary of UNESCO's Bioethics Programme
Por: Solinis, German, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Solinis, German, et al.
Publicado em: (01/2015)
Socio-economic and cultural impacts of COVID-19 on Africa: what responses from UNESCO?
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Global education monitoring report gender review 2018: Meeting our commitments to gender equality in education
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2018)
SAGA Science, Technology and Innovation Gender Objectives List
Por: UNESCO Office Montevideo and Regional Bureau for Science in Latin America and the Caribbean, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: UNESCO Office Montevideo and Regional Bureau for Science in Latin America and the Caribbean, et al.
Publicado em: (01/2016)
Narrowing the gender gap: empowering women through literacy programmes;case studies from the UNESCO Effective Literacy and Numeracy Practices Database (LitBase)
Por: Hanemann, Ulrike, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Hanemann, Ulrike, et al.
Publicado em: (01/2015)
La Culture pour le Programme 2030
Por: UNESCO. Director-General, 2017- (Azoulay, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO. Director-General, 2017- (Azoulay, et al.
Publicado em: (01/2018)
UNESCO ICT Competency Framework for Teachers
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
UNESCO science report: towards 2030
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2015)
UNESCO ICT Competency Framework for Teachers
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2011)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2011)
Global education monitoring report 2020: gender report, A new generation: 25 years of efforts for gender equality in education
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado em: (01/2020)
A decade of progress on education for sustainable development: reflections from the UNESCO Chairs Programme
Por: Michelsen, Gerd, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Michelsen, Gerd, et al.
Publicado em: (01/2017)
UNESCO Creative Cities' response to COVID-19
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Tales set in stone: 40 years of the International Geoscience Programme (IGCP)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA survey of drivers and barriers to careers in science and engineering
Por: Deslandes, Kim, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Deslandes, Kim, et al.
Publicado em: (01/2018)
Taking stock of progress towards gender equality in the water domain: where do we stand 25 years after the Beijing Declaration?
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado em: (01/2021)
Gender-sensitive indicators for media: framework of indicators to gauge gender sensitivity in media operations and content
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Action research: measuring literacy programme participants' learning outcomes: results of the first phase (2011-2014)
Por: Jonas, Nicolas, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Jonas, Nicolas, et al.
Publicado em: (01/2015)
L'Eau, les peuples et la coopération: 50 ans de programmes sur l'eau pour le développement durable à l'UNESCO
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2015)
Humanistic futures of learning: perspectives from UNESCO Chairs and UNITWIN Networks
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Rapport de l'UNESCO sur la science: vers 2030
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2016)
TIC UNESCO: un référentiel de compétences pour les enseignants
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Récits gravés dans la pierre: 40 ans du Programme international de géosciences (PICG)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Registos relacionados
-
A review of the use of contract teachers in sub-Saharan Africa
Por: Equipo Internacional de Tareas sobre Docentes para la Educación 2030, et al.
Publicado em: (01/2020) -
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA survey of gender equality in science, technology and innovation policies
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018) -
Improving the quality of teacher education in Sub-Saharan Africa: lessons learned from a UNESCO-China Funds-in-Trust project
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado em: (01/2018) -
From access to empowerment: UNESCO strategy for gender equality in and through education 2019-2025
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2019) -
Country readiness to monitor SDG 4 education targets: regional survey for sub-Saharan Africa
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)