Guardado en:
| Autores principales: | Thuy, Laurens, Miletto, Michela, Pangare, Vasudha, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2019
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231003257 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Questionnaire for the collection of sex-disaggregated water data
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019)
Migration and its interdependencies with water scarcity, gender and youth employment
por: Burchi, Francesca M., et al.
Publicado: (01/2017)
por: Burchi, Francesca M., et al.
Publicado: (01/2017)
Sex-disaggregated indicators for water assessment, monitoring and reporting
por: Seager, Joni, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Seager, Joni, et al.
Publicado: (01/2015)
Global education monitoring report 2019: gender report: Building bridges for gender equality
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2019)
Gender-sensitive indicators for media: framework of indicators to gauge gender sensitivity in media operations and content
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2012)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2012)
Global education monitoring report gender review 2018: Meeting our commitments to gender equality in education
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2018)
Response to cyclone Idai by media in Zimbabwe: an assessment
por: UNESCO Office Harare, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO Office Harare, et al.
Publicado: (01/2021)
Global education monitoring report 2020: gender report, A new generation: 25 years of efforts for gender equality in education
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2020)
Creating sustainable futures for all; Global education monitoring report, 2016; gender review
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2016)
Carbon and water footprints: concepts, methodologies and policy responses
por: Ercin, A. Ertug, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Ercin, A. Ertug, et al.
Publicado: (01/2012)
UNESCO’s Internet universality indicators: a framework for assessing Internet development
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2019)
Assessment of Media Development in Uganda based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Tayeebwa, William, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Tayeebwa, William, et al.
Publicado: (01/2018)
Assessment of media development in Swaziland based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Hlatshwayo, Vuyisile Sikelela, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Hlatshwayo, Vuyisile Sikelela, et al.
Publicado: (01/2017)
Assessment of Media Development in Bolivia based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Torrico Villanueva, Erick R., et al.
Publicado: (01/2017)
por: Torrico Villanueva, Erick R., et al.
Publicado: (01/2017)
Assessment of media development in Myanmar: based on UNESCO's media development indicators
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
Assessment of media development in Curaçao based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
Assessment of media development in Jordan based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Oficina de la UNESCO en el Iraq, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Oficina de la UNESCO en el Iraq, et al.
Publicado: (01/2015)
Assessment of media development in Palestine: based on UNESCO's media development indicators
por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado: (01/2014)
Addressing water security, climate impacts and adaptation responses in Africa, Asia, Latin America and the Caribbean: accomplishment report
por: Mishra, Anil, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Mishra, Anil, et al.
Publicado: (01/2021)
Out in the open: education sector responses to violence based on sexual orientation and gender identity/expression
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2016)
Supporting safety of journalists in Iraq: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Al Saraji, Ibrahim, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Al Saraji, Ibrahim, et al.
Publicado: (01/2019)
Supporting safety of journalists in Afghanistan: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Tanai, Nangyalay, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Tanai, Nangyalay, et al.
Publicado: (01/2019)
Assessment of media development in Bosnia and Herzegovina: based on UNESCO's media development indicators
por: Cendic, Kristina, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Cendic, Kristina, et al.
Publicado: (01/2019)
Supporting safety of journalists in Nepal: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Pant, Laxman Datt, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Pant, Laxman Datt, et al.
Publicado: (01/2016)
Supporting safety of journalists in Kenya: an assessment based on UNESCO's Journalists' Safety Indicators
por: Nyabuga, George, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Nyabuga, George, et al.
Publicado: (01/2016)
Assessing internet development in Brazil: using UNESCO’s Internet Universality ROAM-X Indicators
por: Centro Regional de Estudios para el Desarrollo de la Sociedad de la Información, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Centro Regional de Estudios para el Desarrollo de la Sociedad de la Información, et al.
Publicado: (01/2019)
Assessing internet development in Kenya: using UNESCO’s Internet Universality ROAM-X indicators
por: Kenya ICT Action Network, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Kenya ICT Action Network, et al.
Publicado: (01/2020)
Interim assessment of media development in South Sudan: based on UNESCO's media development indicators
por: Oficina de la UNESCO en Juba, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Oficina de la UNESCO en Juba, et al.
Publicado: (01/2015)
From promise to practice: access to information for sustainable development;2020 UNESCO report on the monitoring and reporting of SDG indicator 16.10.2 (Public access to information)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
Measuring the education sector response to HIV and AIDS: handbook: supporting country-level data collection for core indicators
por: Dolata, Stéphanie, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Dolata, Stéphanie, et al.
Publicado: (01/2015)
Progress on transboundary water cooperation: global baseline for SDG indicator 6.5.2
por: Comisión Económica para Europa, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Comisión Económica para Europa, et al.
Publicado: (01/2018)
The United Nations world water development report 2021: valuing water
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2021)
The United Nations world water development report 2016: water and jobs
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2016)
The United Nations world water development report 2020: water and climate change
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2020)
Report of the International Bioethics Committee of UNESCO (IBC) on social responsibility and health
por: Comité Internacional de Bioética, et al.
Publicado: (01/2010)
por: Comité Internacional de Bioética, et al.
Publicado: (01/2010)
Media and gender: a scholarly agenda for the Global Alliance on Media and Gender
por: Asociación Internacional de Estudios de Comunicación Social, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Asociación Internacional de Estudios de Comunicación Social, et al.
Publicado: (01/2014)
The United Nations world water development report 2018: nature-based solutions for water
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
The United Nations world water development report 2015: water for a sustainable world
por: Connor, Richard, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Connor, Richard, et al.
Publicado: (01/2015)
Student learning assessment
por: Ho, Esther Sui-chu, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Ho, Esther Sui-chu, et al.
Publicado: (01/2012)
United Nations world water development report 4: managing water under uncertainty and risk
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2012)
Ejemplares similares
-
Questionnaire for the collection of sex-disaggregated water data
por: Thuy, Laurens, et al.
Publicado: (01/2019) -
Migration and its interdependencies with water scarcity, gender and youth employment
por: Burchi, Francesca M., et al.
Publicado: (01/2017) -
Sex-disaggregated indicators for water assessment, monitoring and reporting
por: Seager, Joni, et al.
Publicado: (01/2015) -
Global education monitoring report 2019: gender report: Building bridges for gender equality
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2019) -
Gender-sensitive indicators for media: framework of indicators to gauge gender sensitivity in media operations and content
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2012)