Guardado en:
| Autores principales: | Starl, Klaus, Pinno, Jennifer, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2010
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231041716 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Inclusive early childhood care and education: from commitment to action
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Global education monitoring report gender review 2018: Meeting our commitments to gender equality in education
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2018)
#CommitToEducation
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Boosting gender equality in science and technology: a challenge for TVET programmes and careers
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2020)
Skills development and climate change action plans: enhancing TVET's contribution
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2021)
Human rights and encryption
por: Schulz, Wolfgang, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Schulz, Wolfgang, et al.
Publicado: (01/2016)
Curriculum development and review for democratic citizenship and human rights education
por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado: (01/2015)
Casebook on human dignity and human rights
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
Contemporary issues in human rights education
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
Gender equality, heritage and creativity
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
Engineering: issues, challenges and opportunities for development; UNESCO report
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2010)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2010)
Beyond commitments 2019: how countries implement SDG 4
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2019)
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA survey of gender equality in science, technology and innovation policies
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
Communities in action: lifelong learning for sustainable development
por: Yorozu, Rika, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Yorozu, Rika, et al.
Publicado: (01/2015)
Empowering the poor through human rights litigation: manual
por: Formisano, Maritza Prada, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Formisano, Maritza Prada, et al.
Publicado: (01/2011)
Transforming MENtalities: gender equality and masculinities in India
por: Gressel, Christie M., et al.
Publicado: (01/2021)
por: Gressel, Christie M., et al.
Publicado: (01/2021)
Schools in action, global citizens for sustainable development: a guide for teachers
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
Schools in action, global citizens for sustainable development: a guide for students
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
Measuring gender equality in science and engineering: the SAGA toolkit
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
UNESCO culture for development indicators: methodology manual
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2014)
Assessment of Media Development in Uganda based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Tayeebwa, William, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Tayeebwa, William, et al.
Publicado: (01/2018)
Assessment of media development in Swaziland based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Hlatshwayo, Vuyisile Sikelela, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Hlatshwayo, Vuyisile Sikelela, et al.
Publicado: (01/2017)
Assessment of Media Development in Bolivia based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Torrico Villanueva, Erick R., et al.
Publicado: (01/2017)
por: Torrico Villanueva, Erick R., et al.
Publicado: (01/2017)
Assessment of media development in Myanmar: based on UNESCO's media development indicators
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
Assessment of media development in Curaçao based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
Assessment of media development in Jordan based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Oficina de la UNESCO en el Iraq, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Oficina de la UNESCO en el Iraq, et al.
Publicado: (01/2015)
Assessment of media development in Palestine: based on UNESCO's media development indicators
por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado: (01/2014)
Accountability in education: meeting our commitments; Global education monitoring report, 2017/8
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2017)
Artificial intelligence: media and information literacy, human rights and freedom of expression
por: Shnurenko, Igor, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Shnurenko, Igor, et al.
Publicado: (01/2020)
Media and information literacy: reinforcing human rights, countering radicalization and extremism
por: Hamburger, Esther, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Hamburger, Esther, et al.
Publicado: (01/2016)
Climate change and Arctic sustainable development: scientific, social, cultural and educational challenges
por: Albert II, Prince of Monaco [writer of foreword], et al.
Publicado: (01/2009)
por: Albert II, Prince of Monaco [writer of foreword], et al.
Publicado: (01/2009)
UNESCO’s Internet universality indicators: a framework for assessing Internet development
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2019)
Beijing+25: generation equality begins with adolescent girls' education
por: PLAN Internacional, et al.
Publicado: (01/2020)
por: PLAN Internacional, et al.
Publicado: (01/2020)
Assessment of media development in Bosnia and Herzegovina: based on UNESCO's media development indicators
por: Cendic, Kristina, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Cendic, Kristina, et al.
Publicado: (01/2019)
Understanding shared histories: a teaching package for Southeast Asia, unit 2: early centres of power
por: Roi Ja, Zahkung, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Roi Ja, Zahkung, et al.
Publicado: (01/2019)
Interim assessment of media development in South Sudan: based on UNESCO's media development indicators
por: Oficina de la UNESCO en Juba, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Oficina de la UNESCO en Juba, et al.
Publicado: (01/2015)
Accountability in education: meeting our commitments; Global education monitoring report, youth version, 2017/8
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2017)
Telling SAGA: improving measurement and policies for gender equality in science, technology and innovation
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
UNESCO and gender equality in Sub-Saharan Africa: innovative programmes, visible results
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
Etude indicative de l'action menée par l'UNESCO dans le domaine de l'inclusion sociale
por: Overseas Development Institute, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Overseas Development Institute, et al.
Publicado: (01/2016)
Ejemplares similares
-
Inclusive early childhood care and education: from commitment to action
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021) -
Global education monitoring report gender review 2018: Meeting our commitments to gender equality in education
por: Equipo del Informe de Seguimiento de la Educación en el Mundo, et al.
Publicado: (01/2018) -
#CommitToEducation
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019) -
Boosting gender equality in science and technology: a challenge for TVET programmes and careers
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2020) -
Skills development and climate change action plans: enhancing TVET's contribution
por: Centro Internacional de la UNESCO para la Enseñanza y la Formación Técnica y Profesional, et al.
Publicado: (01/2021)