Guardado en:
| Autores principales: | Pourchez, Laurence, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2017
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231041976 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Savoirs des femmes: médecine traditionnelle et nature; Maurice, Réunion, Rodrigues
por: Pourchez, Laurence, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Pourchez, Laurence, et al.
Publicado: (01/2011)
Freedom & creativity: defending art, defending diversity, special edition
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020)
Libertad & creatividad: defender el arte, defender la diversidad, edición especial
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020)
Liberté et créativité: défendre l'art, défendre la diversité, édition spéciale
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020)
Echoes at fishermen's rock: traditional Tokelau fishing
por: Tinielu, Luta [editor] [translator], et al.
Publicado: (01/2012)
por: Tinielu, Luta [editor] [translator], et al.
Publicado: (01/2012)
The Women soldiers of Dahomey
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2014)
Keystones to foster inclusive knowledge societies: access to information and knowledge, freedom of expression, privacy and ethics on a global internet
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2015)
Renewing the knowledge societies vision for peace and sustainable development
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (01/2013)
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (01/2013)
Promoting health and literacy for women's empowerment
por: Robinson-Pant, Anna, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Robinson-Pant, Anna, et al.
Publicado: (01/2016)
African women, Pan-Africanism and African renaissance
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado: (01/2015)
Funmilayo Ransome-Kuti: and the Women's Union of Abeokuta
por: Onajin, Alaba, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Onajin, Alaba, et al.
Publicado: (01/2014)
Delivering together for inclusive development: digital access to Information and knowledge for persons with disabilities
por: Eröcal, Deniz, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Eröcal, Deniz, et al.
Publicado: (01/2019)
Building inclusive knowledge societies: a review of UNESCO's action in implementing the WSIS outcomes
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2014)
Reporting on violence against women and girls: a handbook for journalists
por: Impe, Anne-Marie, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Impe, Anne-Marie, et al.
Publicado: (01/2019)
Inside the news: challenges and aspirations of women journalists in Asia and the Pacific
por: UN Women. Regional Office for Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2015)
por: UN Women. Regional Office for Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2015)
Towards Knowledge Societies for Peace and Sustainable Development, first WSIS+10 review event: outcomes
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2013)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2013)
Vers des sociétés du savoir pour la paix et le développement durable, première réunion d'examen du SMSI+10: résultats
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2013)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2013)
Knowing our lands and resources: indigenous and local knowledge and practices related to biodiversity and ecosystem services in Asia
por: Xue, Dayuan, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Xue, Dayuan, et al.
Publicado: (01/2017)
Knowing our lands and resources: indigenous and local knowledge of biodiversity and ecosystem services in Europe and Central Asia
por: Roué, Marie, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Roué, Marie, et al.
Publicado: (01/2017)
The Big conversation: handbook to address violence against women in and through the media
por: Entidad de las Naciones Unidas para la Igualdad de Género y el Empoderamiento de las Mujeres, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Entidad de las Naciones Unidas para la Igualdad de Género y el Empoderamiento de las Mujeres, et al.
Publicado: (01/2019)
Steering AI and advanced ICTs for knowledge societies: a Rights, Openness, Access, and Multi-stakeholder Perspective
por: Echaiz, Lucia Flores, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Echaiz, Lucia Flores, et al.
Publicado: (01/2019)
Cracking the code: girls' and women's education in science, technology, engineering and mathematics (STEM)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2017)
por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado: (01/2017)
Women in higher education: has the female advantage put an end to gender inequalities?
por: Instituto Internacional de la UNESCO para la Educación Superior en América Latina y el Caribe, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Instituto Internacional de la UNESCO para la Educación Superior en América Latina y el Caribe, et al.
Publicado: (01/2021)
STEM education for girls and women: breaking barriers and exploring gender inequality in Asia
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
A Complex formula: girls and women in science, technology, engineering and mathematics in Asia
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2015)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2015)
Heritage of Karakalpakstan: history, culture, nature, museums
por: Aliyeva, Zafara, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Aliyeva, Zafara, et al.
Publicado: (01/2015)
Mobile phones & literacy: empowerment in women's hands; a cross-case analysis of nine experiences
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2015)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2015)
Navegando el futuro del patrimonio mundial marino: resultados de la primera reunión de administradores de sitios marinos del patrimonio mundial, Honolulu, Hawai, 1-3 diciembre de 2010
por: Ehler, Charles, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Ehler, Charles, et al.
Publicado: (01/2011)
Cap sur le futur du patrimoine mondial marin: résultats de la première réunion des gestionnaires des sites marins du patrimoine mondial, Honolulu, Hawaii, 1er -3 décembre 2010
por: Ehler, Charles, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Ehler, Charles, et al.
Publicado: (01/2012)
Tracking investment to safeguard the world’s cultural and natural heritage: results of the 2020 UIS survey on expenditure on cultural and natural heritage (SDG Indicator 11.4.1)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Climate change adaptation for natural World Heritage sites: a practical guide
por: Perry, Jim, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Perry, Jim, et al.
Publicado: (01/2014)
The United Nations world water development report 2018: nature-based solutions for water
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
Narrowing the gender gap: empowering women through literacy programmes;case studies from the UNESCO Effective Literacy and Numeracy Practices Database (LitBase)
por: Hanemann, Ulrike, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Hanemann, Ulrike, et al.
Publicado: (01/2015)
Seguimiento de las inversiones para salvaguardar el patrimonio cultural y natural del mundo: resultados de la encuesta de 2020 del UIS sobre el gasto en patrimonio cultural y natural (indicador 11....
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Rapport mondial des Nations Unies sur la mise en valeur des ressources en eau 2018: les solutions fondées sur la nature pour la gestion de l'eau
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
por: Programa Mundial de la UNESCO de Evaluación de los Recursos Hídricos, et al.
Publicado: (01/2018)
Country readiness to monitor SDG 4 education targets: regional survey for sub-Saharan Africa
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
Mind the gap: proposal for a standardised measure for SDG 4-Education 2030 Agenda
por: Altinok, Nadir, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Altinok, Nadir, et al.
Publicado: (01/2017)
Counting the number of children not learning: methodology for a global composite indicator for education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
Exploring commonalities and differences in regional and international assessments
por: Treviño, Ernesto, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Treviño, Ernesto, et al.
Publicado: (01/2017)
German OER practices and policy: from bottom-up to top-down initiatives
por: Neumann, Jan, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Neumann, Jan, et al.
Publicado: (01/2017)
Ejemplares similares
-
Savoirs des femmes: médecine traditionnelle et nature; Maurice, Réunion, Rodrigues
por: Pourchez, Laurence, et al.
Publicado: (01/2011) -
Freedom & creativity: defending art, defending diversity, special edition
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020) -
Libertad & creatividad: defender el arte, defender la diversidad, edición especial
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020) -
Liberté et créativité: défendre l'art, défendre la diversité, édition spéciale
por: Cuny, Laurence, et al.
Publicado: (01/2020) -
Echoes at fishermen's rock: traditional Tokelau fishing
por: Tinielu, Luta [editor] [translator], et al.
Publicado: (01/2012)