Na minha lista:
| Autores principales: | Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, |
|---|---|
| Publicado em: |
UNESCO
01/2016
|
| Edição: | 1 |
| Assuntos: | |
| Acesso em linha: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789282012062 |
| Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
Conference Report: Third International Conference on Learning Cities (ICLC), Cork, Ireland, 18-20 September 2017; global goals, local actions: Towards lifelong learning for all in 2030
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Rapport de conférence: 2e Conférence internationale sur les villes apprenantes: créer des villes apprenantes pérennes, 28-30 septembre 2015, Mexico (Mexique)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
Trends in adult learning and education in Africa: findings from the 4th global report on adult learning and education
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Trends in adult learning and education in the Arab States: findings from the 4th Global report on adult learning and education
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Informe de la conferencia: 2ª Conferencia Internacional sobre Ciudades del Aprendizaje: La Construcción de Ciudades del Aprendizaje Sostenibles, 28 al 30 de septiembre de 2015, Ciudad de México
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
3rd global report on adult learning and education: the impact of adult learning and education on health and well-being, employment and the labour market, and social, civic and community life
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
4th global report on adult learning and education: leave no one behind: participation, equity and inclusion
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2019)
Embracing a culture of lifelong learning: contribution to the Futures of Education initiative;report;a transdisciplinary expert consultation
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
CONFINTEA VI Mid-Term Review 2017: progress, challenges, and opportunities; the status of adult learning and education; summary of the regional reports
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Recognition, validation and accreditation of youth and adult basic education as a foundation of lifelong learning
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2018)
Synthesis report on the state of community learning centres in six Asian countries: Bangladesh, Indonesia, Mongolia, Republic of Korea, Thailand and Viet Nam
Por: Instituto Nacional Coreano para la Educación Permanente, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto Nacional Coreano para la Educación Permanente, et al.
Publicado em: (01/2017)
Adoptar una cultura de aprendizaje a lo largo de la vida: contribución a la iniciativa Futuros de la Educación; reporte; una consulta transdisciplinaria de expertos
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2021)
Pourquoi la RAMAA est importante pour le secteur de l'alphabétisation: témoignages des pays; Recherche-action sur la mesure des apprentissages des bénéficiaires des programmes d'alphabétisation (RA...
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)
Adopter une culture de l’apprentissage tout au long de la vie: une contribution à l’initiative Les futurs de l’éducation;rapport d'une consultation transdisciplinaire d'experts
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2021)
4° informe mundial sobre el aprendizaje y la educación de adultos: no dejar a nadie atrás: participación, equidad e inclusión
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
4ème rapport mondial sur l’apprentissage et l’éducation des adultes: ne laisser personne pour compte: participation, équité et inclusion
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Tendances de l’apprentissage et de l’éducation des adultes en Afrique: résultats du 4e rapport mondial sur l’apprentissage et l’éducation des adultes
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020)
CONFINTEA VI revisión a medio término 2017: avances, desafíos y oportunidades; el estatus del aprendizaje y la educación de adultos; síntesis de los informes regionales
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
3er Informe mundial sobre el aprendizaje y la educación de adultos: el impacto del aprendizaje y la educación de adultos sobre la salud y el bienestar, el empleo y el mercado de trabajo, y la vida ...
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
3e Rapport mondial sur l'apprentissage et l'éducation des adultes: l'impact de l'apprentissage et l'éducation des adultes sur la santé et le bien-être, l'emploi et le marché du travail, et la vie s...
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
CONFINTEA VI bilan à mi-parcours 2017: progrès, défis et opportunités; le statut de l'apprentissage et l'éducation des adultes; synthèse des rapports régionaux
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017)
2º relatório global sobre aprendizagem e educação de adultos: repensando a alfabetização
Por: Oficina Nacional en el Brasil, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Oficina Nacional en el Brasil, et al.
Publicado em: (01/2014)
3º relatório global sobre aprendizagem e educação de adultos: o impacto da aprendizagem e da educação de adultos na saúde e no bem-estar, no emprego e no mercado de trabalho e na vida social, cívic...
Por: Oficina Nacional en el Brasil, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Oficina Nacional en el Brasil, et al.
Publicado em: (01/2016)
4? relatório global sobre aprendizagem e educação de adultos: não deixar ninguém para trás; participação, equidade e inclusão
Por: Oficina Nacional en el Brasil, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Oficina Nacional en el Brasil, et al.
Publicado em: (01/2020)
Global inventory of regional and national qualifications frameworks, v. II: national and regional cases
Por: European Centre for the Development of Vocational Training (Greece), et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: European Centre for the Development of Vocational Training (Greece), et al.
Publicado em: (01/2015)
The Cost of not assessing learning outcomes
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2016)
UNESCO Creative Cities' response to COVID-19
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2020)
SDG 4 data digest: data to nurture learning
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Cities, culture, creativity: leveraging culture and creativity for sustainable urban development and inclusive growth
Por: Banco Mundial, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: Banco Mundial, et al.
Publicado em: (01/2021)
Culture in city reconstruction and recovery: position paper
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Culture, 2018- (Ramirez, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: UNESCO. Assistant Director-General for Culture, 2018- (Ramirez, et al.
Publicado em: (01/2018)
SDG 4 data digest 2018: data to nurture learning; executive summary
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2018)
Counting the number of children not learning: methodology for a global composite indicator for education
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Water, megacities and global change: portraits of 16 emblematic cities of the world
Por: UNESCO. Director-General, 2017- (Azoulay, et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: UNESCO. Director-General, 2017- (Azoulay, et al.
Publicado em: (01/2019)
Fighting racism and discrimination: identifying and sharing good practices in the International Coalition of Cities
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2012)
The State of broadband 2015: broadband as a foundation for sustainable development
Por: Comisión sobre la Banda Ancha para el Desarrollo Digital, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Comisión sobre la Banda Ancha para el Desarrollo Digital, et al.
Publicado em: (01/2015)
Education for Sustainable Development Goals: learning objectives
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2017)
Smart cities: shaping the society of 2030
Por: Cathelat, Bernard [Author], et al.
Publicado em: (01/2019)
Por: Cathelat, Bernard [Author], et al.
Publicado em: (01/2019)
Water, megacities and global change: portraits of 15 emblematic cities of the world
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2016)
Sustainable development data digest: laying the foundation to measure Sustainable Development Goal 4
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2016)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2016)
Curriculum globALE: competency framework for adult educators
Por: German Institute for Adult Education. Leibniz Centre for Lifelong Learning, et al.
Publicado em: (01/2021)
Por: German Institute for Adult Education. Leibniz Centre for Lifelong Learning, et al.
Publicado em: (01/2021)
Registos relacionados
-
Conference Report: Third International Conference on Learning Cities (ICLC), Cork, Ireland, 18-20 September 2017; global goals, local actions: Towards lifelong learning for all in 2030
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2017) -
Rapport de conférence: 2e Conférence internationale sur les villes apprenantes: créer des villes apprenantes pérennes, 28-30 septembre 2015, Mexico (Mexique)
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016) -
Trends in adult learning and education in Africa: findings from the 4th global report on adult learning and education
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020) -
Trends in adult learning and education in the Arab States: findings from the 4th Global report on adult learning and education
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2020) -
Informe de la conferencia: 2ª Conferencia Internacional sobre Ciudades del Aprendizaje: La Construcción de Ciudades del Aprendizaje Sostenibles, 28 al 30 de septiembre de 2015, Ciudad de México
Por: Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida, et al.
Publicado em: (01/2016)