Guardado en:
| Autores principales: | Crouch, Luis, Van Wyk, Chris, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2020
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789291892471 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Eficiencia y efectividad en la elección y utilización de un EMIS: pautas para la gestión de datos y la funcionalidad en los Sistemas de Información de la Gestión Educativa (EMIS, por sus siglas en ...
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
Efficience et efficacité dans le choix et l’utilisation d’un SIGE: recommandations concernant la gestion des données et les fonctionnalités des Systèmes d’information pour la gestion de l’éducation...
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
Operational guide to using EMIS to monitor SDG 4
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
The use of UIS data and Education Management Information Systems to monitor Inclusive education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Southeast Asian guidelines for early childhood teacher development and management
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
Guidelines on implementing qualifications frameworks in Asia and the Pacific at subject level: educational studies and cultural heritage management
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2020)
Guidelines for open educational resources (OER) in higher education
por: Commonwealth of Learning, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Commonwealth of Learning, et al.
Publicado: (01/2011)
Using ISCED diagrams to compare education systems
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Guidelines to strengthen the right to education in national frameworks
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Guidelines on the development of open educational resources policies
por: Orr, Dominic, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Orr, Dominic, et al.
Publicado: (01/2019)
EMI. Animal & environment [EMI Anim Environ] NLMUID: 9919014596106676
Addressing anti-semitism through education: guidelines for policymakers
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2018)
Quality Physical Education (QPE): guidelines for policy makers
por: Thompson, Jannine, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Thompson, Jannine, et al.
Publicado: (01/2015)
Towards effective capacity development: Capacity Needs Assessment Methodology (CAPNAM) for planning and managing education
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2013)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2010-2018 (Qian Tang). writer of foreword, et al.
Publicado: (01/2013)
Strengthening education management information systems for increased resilience to crises: a synthesis of case studies
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
How to produce and use the global and thematic education indicators: SDG 4 data digest
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019)
Age adjustment techniques in the use of household survey data
por: Fair, Kristi, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Fair, Kristi, et al.
Publicado: (01/2016)
Education sector analysis methodological guidelines. Vol. 3: Thematic analyses
por: UK. Foreign, Commonwealth and Development Office, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UK. Foreign, Commonwealth and Development Office, et al.
Publicado: (01/2021)
The role of education management information systems in supporting progress towards SDG 4: recent trends and international experiences
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
SDG 4 data digest 2020: using household survey data to monitor SDG 4
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020)
Conjunctive water management: a powerful contribution to achieving the Sustainable Development Goals
por: Van der Gun, Jac, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Van der Gun, Jac, et al.
Publicado: (01/2020)
Action for climate empowerment: guidelines for accelerating solutions through education, training and public awareness
por: Paas, Leslie, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Paas, Leslie, et al.
Publicado: (01/2016)
Guidelines for earthquake resistant non-engineered construction
por: Boen, Teddy, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Boen, Teddy, et al.
Publicado: (01/2014)
Policy guidelines for the development and promotion of open access
por: Swan, Alma, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Swan, Alma, et al.
Publicado: (01/2012)
The Data revolution in education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2017)
A Policy review: building digital citizenship in Asia-Pacific through safe, effective and responsible use of ICT
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
Guidebook on education for sustainable development for educators: effective teaching and learning in teacher education institutions in Africa
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2018- (Giannini, et al.
Publicado: (01/2018)
por: UNESCO. Assistant Director-General for Education, 2018- (Giannini, et al.
Publicado: (01/2018)
Education sector responses to the use of alcohol, tobacco and drugs
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Roberts, Gary, et al.
Publicado: (01/2017)
Puberty education & menstrual hygiene management
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2014)
Ensuring adequate, efficient and equitable finance in schools in the Asia-Pacific region
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2017)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2017)
Guidelines for the quality assurance of TVET qualifications in the Asia-Pacific region
por: Bateman, Andrea, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Bateman, Andrea, et al.
Publicado: (01/2017)
Estimation of the numbers and rates of out-of-school children and adolescents using administrative and household survey data
por: Fair, Kristi, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Fair, Kristi, et al.
Publicado: (01/2016)
Literacy in multilingual and multicultural contexts: effective approaches to adult learning and education
por: Hanemann, Ulrike, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Hanemann, Ulrike, et al.
Publicado: (01/2016)
Learning together across generations: guidelines for family literacy and learning programmes
por: Newell-Jones, Katy, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Newell-Jones, Katy, et al.
Publicado: (01/2017)
Learning for All: guidelines on the inclusion of learners with disabilities in open and distance learning
por: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda, et al.
Publicado: (01/2016)
EMI Group, PLC SWOT Analysis
World heritage marine sites: managing effectively the world's most iconic marine protected areas;best practice guide
por: Douvere, Fanny, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Douvere, Fanny, et al.
Publicado: (01/2015)
Using ICTs and blended learning in transforming technical and vocational education and training
por: Latchem, Colin, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Latchem, Colin, et al.
Publicado: (01/2017)
Futures for higher education and ICT: changes due to the use of open content
por: Instituto de la UNESCO para la Utilización de las Tecnologías de la Información en la Educación, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Instituto de la UNESCO para la Utilización de las Tecnologías de la Información en la Educación, et al.
Publicado: (01/2016)
Guidelines on developing and strengthening qualifications frameworks in Asia and the Pacific: building a culture of shared responsibility
por: Wang Libing [editor], et al.
Publicado: (01/2018)
por: Wang Libing [editor], et al.
Publicado: (01/2018)
Ejemplares similares
-
Eficiencia y efectividad en la elección y utilización de un EMIS: pautas para la gestión de datos y la funcionalidad en los Sistemas de Información de la Gestión Educativa (EMIS, por sus siglas en ...
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020) -
Efficience et efficacité dans le choix et l’utilisation d’un SIGE: recommandations concernant la gestion des données et les fonctionnalités des Systèmes d’information pour la gestion de l’éducation...
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020) -
Operational guide to using EMIS to monitor SDG 4
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2020) -
The use of UIS data and Education Management Information Systems to monitor Inclusive education
por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado: (01/2019) -
Southeast Asian guidelines for early childhood teacher development and management
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)