Cómo aprenden los niños una lengua extranjera /
Guardado en:
| Autor principal: | Rojas Bernal, Leyla María |
|---|---|
| Formato: | Libro |
| Lenguaje: | español |
| Publicado: |
Bogotá, D.C., Colombia :
Cooperativa Editorial Magisterio,
1998.
|
| Edición: | 1a ed. |
| Colección: | Colección aula abierta
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | Ver en el OPAC |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Cómo aprenden los niños una lengua extranjera /
por: Rojas Bernal, Leyla María
Publicado: (1998)
por: Rojas Bernal, Leyla María
Publicado: (1998)
La adquisición de las lenguas extranjeras : hacia un modelo de análisis de la interlengua /
Publicado: (1991)
Publicado: (1991)
Didáctica de las segundas lenguas : estrategias y recursos básicos /
por: Bello, P.
Publicado: (1998)
por: Bello, P.
Publicado: (1998)
Fonética experimental, educación superior e investigación : II. Adquisición y aprendizaje de lenguas/español como lengua extranjera /
Publicado: (2014)
Publicado: (2014)
Fundamentals of english grammar : with answer key /
por: Azar, Betth Schrampfer
Publicado: (2003)
por: Azar, Betth Schrampfer
Publicado: (2003)
Learning new languages: A guide to second language acquisition/
por: Scovel, Tom
Publicado: (2001)
por: Scovel, Tom
Publicado: (2001)
Fundamentals of english grammar : with answer key /
por: Azar, Betth Schrampfer
Publicado: (2003)
por: Azar, Betth Schrampfer
Publicado: (2003)
Learning new languages: A guide to second language acquisition/
por: Scovel, Tom
Publicado: (2001)
por: Scovel, Tom
Publicado: (2001)
Assessing language for specific purposes /
por: Douglas, Dan
Publicado: (2000)
por: Douglas, Dan
Publicado: (2000)
“A descriptive study of the options to do the community work of 5 in the Communication Specialization area from the Bachelor of Arts in Modern Languages in Semester I/2019”
por: Cuchilla de De León, Nataly Alejandra, et al.
Publicado: (2024)
por: Cuchilla de De León, Nataly Alejandra, et al.
Publicado: (2024)
Extensive reading: a meaningful tool to develop critical thinking in ESL students at a university level /
por: Guevara Jiménez, Laura Haydeé
Publicado: (2010)
por: Guevara Jiménez, Laura Haydeé
Publicado: (2010)
The relationship between the curriculum design of the major in modern languages with a specialty in english and french that the university of el salvador offers and the labour market requirements in the city of san salvador.
por: Canizález Canizález, Cristóbal Alexander, et al.
Publicado: (2024)
por: Canizález Canizález, Cristóbal Alexander, et al.
Publicado: (2024)
Understanding the learning process of french as a second language by identifying the language skills that represent a challenge for the students and the learning strategies they use to succeed.
por: Ulloa López, Rafael Ángel, et al.
Publicado: (2024)
por: Ulloa López, Rafael Ángel, et al.
Publicado: (2024)
Main causes of grammar errors in the written discourse made by the students of fifth year of the B.A. in english: Emphasis in Teaching (year 2008-2009) /
por: Espinoza Flamenco, María Alicia
Publicado: (2010)
por: Espinoza Flamenco, María Alicia
Publicado: (2010)
The use of the mother tongue (L1) in foreign language classes /
por: Pérez Pérez, Katya Rebeca
Publicado: (2010)
por: Pérez Pérez, Katya Rebeca
Publicado: (2010)
Empoderamiento, autonomía y pensamiento crítico en las aulas de lenguas extranjeras : indagaciones en la educación superior colombiana /
Publicado: (2016)
Publicado: (2016)
Diagnosis of the status of the teaching of english offered in the different majors in the main campus of the University of El Salvador -2008 /
por: Cartagena Flamenco, Roxana Guadalupe
Publicado: (2010)
por: Cartagena Flamenco, Roxana Guadalupe
Publicado: (2010)
The most effective techniques to develop fluency in the speaking skill /
por: Bojórquez Solórzano, Lidia Noemi
por: Bojórquez Solórzano, Lidia Noemi
The use of learning styles and learning strategies in learning english as a foreign language /
por: García Ramos, Mirna
Publicado: (2009)
por: García Ramos, Mirna
Publicado: (2009)
Correlation between personality types and english proficiency among the students of Didactica III in their 6th semester of academic year 2012 of the Licenciatura en Idioma Inglés opción Enseñanza, at Universidad de El Salvador /
por: Osorio Naves, Mariel Ismenia
por: Osorio Naves, Mariel Ismenia
Factors that influence young and adult students in the learning of english as a second language /
por: De León Portillo, Baruc del Carmen
Publicado: (2010)
por: De León Portillo, Baruc del Carmen
Publicado: (2010)
How error correction in the clasroom influences students of the skill development area in the Foreign Language Department at the University of El Salvador to improve their productive english language skills /
por: González Tejada, Jenniffer Renate
Publicado: (2011)
por: González Tejada, Jenniffer Renate
Publicado: (2011)
Cognition and second languaje instruction /
Publicado: (2001)
Publicado: (2001)
An effective teacher as an extremely good classroom manager in an EFL class /
por: Hernández León, Sobeida Iliana
por: Hernández León, Sobeida Iliana
Error correction approaches and their effects on L2 classroom /
por: Alfaro Castro, Marco Antonio
Publicado: (2009)
por: Alfaro Castro, Marco Antonio
Publicado: (2009)
The relationship between personality and the oral practice of english outside the classroom among students of avanced intensive english I, on the second semester of 2012 at the Foreign Language Department in the University of El Salvador /
por: Arévalo Ramos, Isabel Cristina
por: Arévalo Ramos, Isabel Cristina
How to correct student's oral errors in an EFL classroom /
por: González Rivas, Guillermo Antonio
Publicado: (2009)
por: González Rivas, Guillermo Antonio
Publicado: (2009)
Most common disruptiva behavior types in an ESL classroom and how to deal with them /
por: Canjura de Martínez, Anayensi Meybel
Publicado: (2009)
por: Canjura de Martínez, Anayensi Meybel
Publicado: (2009)
A diagnosis of the role of integrative and instrumental motivations in the process of learning english as a foreign language : the case of third-year students from modern languages major, semester II-2013, at the Foreign Languages Department, UES. /
por: Alvarez, Marta Azucena
por: Alvarez, Marta Azucena
Problems of large class on classroom management that students of intermediate and advanced english I of the Foreign Language Department face at the main campus of the University of El Salvador during term II-2011 /
por: Henríquez Magaña, Beatriz de la Paz
por: Henríquez Magaña, Beatriz de la Paz
Error correction: how essential it is for teachers and what to do when students commit them repeatedly /
por: Abrego Sánchez, Suyapa Imelda
Publicado: (2009)
por: Abrego Sánchez, Suyapa Imelda
Publicado: (2009)
The importance of ICTs in senior students of the English Teaching Language major from the Foreign languages Department at the University of El Salvador, 2010 /
por: Alberto Martínez, Jeniffer Morwina
Publicado: (2011)
por: Alberto Martínez, Jeniffer Morwina
Publicado: (2011)
The level of interference of english learners’ mother tongue with their learning of prepositions: case of English Composition II students of the Foreign Language Department at the University of El Salvador, semester I- 2013 /
por: Martínez Abrego, Claudia Guadalupe
por: Martínez Abrego, Claudia Guadalupe
The factors that influence english listening skill on students from Profesorado en Idioma Inglés para Tercer Cicio de Educación Básica y Educación Media semester II -2010 from the Foreign Language Department at UES /
por: Martínez De La Cruz, Sandra Caridad
Publicado: (2011)
por: Martínez De La Cruz, Sandra Caridad
Publicado: (2011)
The usefulness of the subject Redacción en Español to teach students how to write with cohesión, coherence and unity in spanish before developing the skill in a second language in the subjects English Composition I and II /
The importance of creating an english language instruction center for the UES personnel's children /
por: Méndez Ramos, Kathya Linnett
Publicado: (2010)
por: Méndez Ramos, Kathya Linnett
Publicado: (2010)
Aprender y enseñar lenguas extranjeras : una introducción /
por: Johnson, Keith
Publicado: (2008)
por: Johnson, Keith
Publicado: (2008)
Multiple intelligences and humanistic theories on foreign languaje teaching-learning process /
por: Juárez Hernández, Angélica Esperanza
Publicado: (2009)
por: Juárez Hernández, Angélica Esperanza
Publicado: (2009)
Benefits of using cognitive styles in the clasroom to learn a foreign language /
por: Llanez Guzmán, Jorge Homero
Publicado: (2009)
por: Llanez Guzmán, Jorge Homero
Publicado: (2009)
The usefulness of the subject Redacción en Español to teach students how to write with cohesión, coherence and unity in spanish before developing the skill in a second language in the subjects English Composition I and II
por: Moz Argueta, Yeny Magdalena, et al.
Publicado: (2024)
por: Moz Argueta, Yeny Magdalena, et al.
Publicado: (2024)
Ejemplares similares
-
Cómo aprenden los niños una lengua extranjera /
por: Rojas Bernal, Leyla María
Publicado: (1998) -
La adquisición de las lenguas extranjeras : hacia un modelo de análisis de la interlengua /
Publicado: (1991) -
Didáctica de las segundas lenguas : estrategias y recursos básicos /
por: Bello, P.
Publicado: (1998) -
Fonética experimental, educación superior e investigación : II. Adquisición y aprendizaje de lenguas/español como lengua extranjera /
Publicado: (2014) -
Fundamentals of english grammar : with answer key /
por: Azar, Betth Schrampfer
Publicado: (2003)