An Analysis of the Methods for Teaching English to Beginners at the Extension Program of Foreign Languages at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador
This thesis comprises significant information about the research project “An Analysis of the Methods for Teaching English to Beginners at the Extension Program of Foreign Languages at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador” carried out from April, 4, 2006 to November 1...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Villatoro Guevara, Rosa Elvira, Guerra López, Sandra Yanira |
---|---|
Autres auteurs: | Villeda de Trigueros, Roxana Leonor |
Format: | Thèse |
Langue: | es_SV |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://hdl.handle.net/20.500.14492/22094 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
An Analysis of the methods for teaching englesh to beginners of the extension program of foreign languages at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador./
par: Villatoro Guevara, Rosa Elvira
par: Villatoro Guevara, Rosa Elvira
An analysis of the methods for teaching english to beginners of the extension program of foreign languages at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador /
par: Villatoro Guevara, Rosa Elvira
Publié: (2006)
par: Villatoro Guevara, Rosa Elvira
Publié: (2006)
Consideraciones sobre un año de servicio social en el puerto de la libertad
par: Bichara, Moises Elias
Publié: (2024)
par: Bichara, Moises Elias
Publié: (2024)
Redesign of the english i and ii syllabus of Licenciatura en Ciencias del Lenguaje y Literatura at the University of El Salvador, Western Multidisciplinary Campus
par: Alarcón Mejía, Gabriela Patricia, et autres
Publié: (2024)
par: Alarcón Mejía, Gabriela Patricia, et autres
Publié: (2024)
Implementación del método pliométrico en las selecciones mayores de balonmano de El Salvador
par: Chávez Alas, Carlos Mauricio, et autres
Publié: (2024)
par: Chávez Alas, Carlos Mauricio, et autres
Publié: (2024)
El marco epistemológico del enfoque de género manifiesto en el currículo de formación favorece las prácticas pedagógicas sexistas de los y las docentes de la Licenciatura de Ciencias de la Educación de La Facultad de Ciencias y Humanidades, de la Universidad de El Salvador, año 2014
par: López Cañas, Evangelina Victoria, et autres
Publié: (2024)
par: López Cañas, Evangelina Victoria, et autres
Publié: (2024)
PERFIL DE LA EDUCACION BASICA DE ADULTOS
EN LA REGION ORIENTAL.
par: Campos, Antonia Eda, et autres
Publié: (2024)
par: Campos, Antonia Eda, et autres
Publié: (2024)
Experiencias familiares dentro del programa Escuela de Padres en el Centro Escolar España (San Salvador, 2009)
par: Meléndez Martínez, Wendy Ester
Publié: (2024)
par: Meléndez Martínez, Wendy Ester
Publié: (2024)
Beneficios de un programa de actividades físicas recreativas para mejorar el equilibrio coordinativo en los adultos mayores del Complejo Deportivo el Cafetalón del Municipio de Santa Tecla Departamento de la Libertad año 2011.
par: Cartagena Chachagua, Douglas Antonio, et autres
Publié: (2024)
par: Cartagena Chachagua, Douglas Antonio, et autres
Publié: (2024)
Influencia de la educación no formal en el desarrollo del talento humano de los/as servidores/as públicos capacitados formados por la unidad de recursos humanos y fortalecimiento de capacidades del Ministerio de Medio Ambiente y Recursos Naturales, en los Departamentos de San Salvador, San Miguel y Santa Ana, durante el año 2019.
par: Ayala Guerra, Roxana Elizabeth, et autres
Publié: (2024)
par: Ayala Guerra, Roxana Elizabeth, et autres
Publié: (2024)
Incidencia de las competencias técnicas y tecnológicas, que
desarrollan los maestros mediante el programa MEGATEC, en
los alumnos en formación y su impacto en la inserción laboral
periodo 2016, en el departamento de Cabañas
par: Ayala Grande, Lesly Carol, et autres
Publié: (2024)
par: Ayala Grande, Lesly Carol, et autres
Publié: (2024)
Opinión Universitaria (8 de septiembre de 2016): Día mundial de la alfabetización.
par: López Carrillo, Reynaldo Antonio
Publié: (2024)
par: López Carrillo, Reynaldo Antonio
Publié: (2024)
The effectiveness of using the adequate methods, techniques, and resources to teach english as a foreing language to true beginners of seventh grade at Centro Escolar Tomàs Medina 10421 in the city of Santa Ana in the year 2009. /
par: Fuentes Gòchez, Claudia Vanessa
Publié: (2009)
par: Fuentes Gòchez, Claudia Vanessa
Publié: (2009)
Desarrollo y resultados del Programa de Educación a Distancia en el nivel de educación media en los departamentos de Santa Ana, San Salvador, Chalatenango y San Miguel en el período de 2003 2005.
par: Alvarado Márquez, Sonia Mabel, et autres
Publié: (2024)
par: Alvarado Márquez, Sonia Mabel, et autres
Publié: (2024)
Métodos y técnicas para la enseñanza de la educación básica en el primero, segundo y tercer nivel de los asociados/as de educación básica de adultos
par: Magaña Aparicio, Maira, Patricia, et autres
Publié: (2024)
par: Magaña Aparicio, Maira, Patricia, et autres
Publié: (2024)
Analysis of the effectiveness of lesson plans used to help students in livels 17, 18 and 20 of the the foreing language extension program of the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador achieve socio linguistic and discourse competence /
par: Alvarado Lima, Luis Alfonso
Publié: (2014)
par: Alvarado Lima, Luis Alfonso
Publié: (2014)
Índice de conocimientos relacionados a la neurociencia del estudiante de 5 años de la licenciatura en ciencias de la educación especialidad; educación física y deportes de el salvador, durante el año 2020.
par: Polanco, José Wilfredo, et autres
Publié: (2024)
par: Polanco, José Wilfredo, et autres
Publié: (2024)
The effectiveness of using adequate methods, techniques, and resources to teach true beginners of seventh grade at Centro Escolar Tomás Medina 10421 in the city of Santa Ana in the year 2009
par: Fuentes Góchez, Claudia Vanessa, et autres
Publié: (2024)
par: Fuentes Góchez, Claudia Vanessa, et autres
Publié: (2024)
Didactic strategies for teaching foreign languages at initial education level: an important component that must be part of the contents developed in the TEFL (teaching english as a foreign language) courses offered to students registered in the english teaching major at the Foreign Language Department of the University of El Salvador.
par: Abarca Nolasco, Irvin Alexis, et autres
Publié: (2024)
par: Abarca Nolasco, Irvin Alexis, et autres
Publié: (2024)
Teaching quantitative methods : getting the basics right /
par: Payne, Geoff
Publié: (2011)
par: Payne, Geoff
Publié: (2011)
Using creativity when applying the eclectic method with beginner students at the foreign Language Department at the U.E.S
par: Alberto fuentes, Jancy Petrona, et autres
Publié: (2024)
par: Alberto fuentes, Jancy Petrona, et autres
Publié: (2024)
Using creativity when applying the eclectic method with beginner students at the foreign Language Department at the U.E.S. /
par: Alberto Fuentes, Jancy Petrona
Publié: (2010)
par: Alberto Fuentes, Jancy Petrona
Publié: (2010)
The incidence of personality types on the language proficiency level of students from Practice Teaching II at the Foreign Language Department during the semester II-2015.
par: Ortiz González, Claudia Marcela
par: Ortiz González, Claudia Marcela
Programa Opinión Universitaria (16 agosto 2016) : Convocatoria para participar en programa Unión de corazón promoviendo paternidades comprometidas y afectivas.
par: Martínez, Iris, et autres
Publié: (2024)
par: Martínez, Iris, et autres
Publié: (2024)
Diseño e implementación de un programa de educación de adultos, para la mejora de la calidad de vida en coordinación con la municipalidad de Tepetitán, San Vicente en el periodo comprendido agosto 2014 - abril del 2015.
par: Pérez Benítez, Rosa del Carmen
Publié: (2024)
par: Pérez Benítez, Rosa del Carmen
Publié: (2024)
An Indonesian study of mixed methods : an example of methodological triangulation /
par: Roosli, Ruhizal
Publié: (2018)
par: Roosli, Ruhizal
Publié: (2018)
Extensive reading activities for teaching language../
par: Bamford, Julian. (Edit.)
Publié: (2004)
par: Bamford, Julian. (Edit.)
Publié: (2004)
Methods and applications of statistics in clinical trials.
Publié: (2014)
Publié: (2014)
A Study of the effects of the changes adopted in the 2002 curruculum of the Licenciatura en Idioma Inglés-Opción Enseñanza at the western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador . /
par: Genovez Cabeza, Alma Yanira
par: Genovez Cabeza, Alma Yanira
Multiscale simulation methods for nanomaterials
Publié: (2008)
Publié: (2008)
VÍDEO 43-55: Extensión terminal de la rodilla. /
par: Papadakis, Maxine A., et autres
Publié: (2024)
par: Papadakis, Maxine A., et autres
Publié: (2024)
Using “Friends” to Teach Vocabulary to Intensive Intermediate English II Students from Groups 1 and 2 at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador, Semester I-2011
par: Alvarenga Salazar, Walter Ernesto, et autres
Publié: (2024)
par: Alvarenga Salazar, Walter Ernesto, et autres
Publié: (2024)
La méthode du cas : EGA Master /
par: Aranberri, Luis
Publié: (2014)
par: Aranberri, Luis
Publié: (2014)
The stochastic perturbation method for computational mechanics
par: Kamiński, M. M. (Marcin M.), 1969-
Publié: (2013)
par: Kamiński, M. M. (Marcin M.), 1969-
Publié: (2013)
The Incidence of the efl methodology to foster intensive basic english students' four macro skills at the Western Multidisciplinary Campus in the year 2006 . /
par: Calderón Lima, Betsy E.
par: Calderón Lima, Betsy E.
The Incidence of the EFL Methodology to foster Intensive Basic English Students’ four Macro Skills at the Western Multidisciplinary Campus in the Year 2006
par: Calderón Lima, Betsy E., et autres
Publié: (2024)
par: Calderón Lima, Betsy E., et autres
Publié: (2024)
The incidence of the efl methodology to foster intensive basic english students' four macro skills at the Western Multidisciplinary Campus in the year 2006 /
Publié: (2007)
Publié: (2007)
New trends in foreign language teaching : methods, evaluation and innovation /
Publié: (2018)
Publié: (2018)
The effectiveness of using the adequate methods, techniques, and resources to teach english as a foreign language to true beginners of seventh grade at Centro Escolar Tomás Medina 10421 in the city of Santa Ana in the year 2009 /
Publié: (2009)
Publié: (2009)
Statistical methods in medical research
par: Armitage, P.
Publié: (2002)
par: Armitage, P.
Publié: (2002)
Documents similaires
-
An Analysis of the methods for teaching englesh to beginners of the extension program of foreign languages at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador./
par: Villatoro Guevara, Rosa Elvira -
An analysis of the methods for teaching english to beginners of the extension program of foreign languages at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador /
par: Villatoro Guevara, Rosa Elvira
Publié: (2006) -
Consideraciones sobre un año de servicio social en el puerto de la libertad
par: Bichara, Moises Elias
Publié: (2024) -
Redesign of the english i and ii syllabus of Licenciatura en Ciencias del Lenguaje y Literatura at the University of El Salvador, Western Multidisciplinary Campus
par: Alarcón Mejía, Gabriela Patricia, et autres
Publié: (2024) -
Implementación del método pliométrico en las selecciones mayores de balonmano de El Salvador
par: Chávez Alas, Carlos Mauricio, et autres
Publié: (2024)