Reflections to enhance the english teachin Curriculum in the pre- school level in the carrer of Licenciatura en Idioma Ingles
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Castro López, Walter Antonio, Mendoza Granados, Luis Alberto, Carranza Molina, Oscar Rene |
---|---|
Autres auteurs: | Escobar Lemus, Guillermo |
Format: | Thèse |
Langue: | es_SV |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://hdl.handle.net/20.500.14492/22111 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
Reflections to enhance the english teaching curriculum in the pre-school level in the career of Licenciatura en Idioma Inglés /
par: Castro López, Walter Antonio
Publié: (2006)
par: Castro López, Walter Antonio
Publié: (2006)
The lack of pedagogical contents aimed atteaching children english in the curriculum of Licenciatura en Idioma Inglés
par: Contreras Navarrete, Tania Leticia, et autres
Publié: (2024)
par: Contreras Navarrete, Tania Leticia, et autres
Publié: (2024)
A critical evaluation of the advanced level curriculum of the major Licenciatura en el Idioma Inglés /
par: Linares Olivo, Prudencio Antonio
Publié: (1987)
par: Linares Olivo, Prudencio Antonio
Publié: (1987)
How factors influence on students' academic success of the Profesorado en Idioma Inglés para tercer ciclo de educación básica y educación media and licenciatura en : Idioma inglés, Opción Enseñanza at the Departament of Foreign Languages of the University of El Salvador.
par: Beltrán Bonifacio, Mercedes Olimpia, et autres
Publié: (2024)
par: Beltrán Bonifacio, Mercedes Olimpia, et autres
Publié: (2024)
Factors that interfere in the accomplishment of an advanced-mid level of oral proficiency by the graduation process students term I-2010 of the Licenciatura en Idioma Inglés opción enseñanza at the foreign languages Department of the University of El Salvador
par: Acosta Marenco, Erika Flavia, et autres
Publié: (2024)
par: Acosta Marenco, Erika Flavia, et autres
Publié: (2024)
Factors that influence the academic performance of students majoring in Licenciatura en Idioma Inglés: Opción Enseñanza and in Licenciatura en Lenguas Modernas especialidad en Frances e Ingles in the main campus of the University Of El Salvador
par: González Zavaleta, Daniel Esaú, et autres
Publié: (2024)
par: González Zavaleta, Daniel Esaú, et autres
Publié: (2024)
The Lack of pedagogical contents aimed atteaching children english in the curriculum of Licenciatura en Idioma Inglés /
Publié: (2005)
Publié: (2005)
The academic preparation of teachers in charge of especialized courses of the Licenciatura en Idioma Inglés opción Enseñanza in the Foreign Languajes Departament of the University of El Salvador
par: Marenco Carrillo, Diana Ephigenia, et autres
Publié: (2024)
par: Marenco Carrillo, Diana Ephigenia, et autres
Publié: (2024)
The use of blogs to promote the enhancement of
listening skills in students taking the advance
level of English course at the foreign Language
Department in the University of El Salvador.
par: Andrés De Crespín, Regina Yaneth, et autres
Publié: (2024)
par: Andrés De Crespín, Regina Yaneth, et autres
Publié: (2024)
The incidence of cognates on the process of learning english as a foreign language : case of second year students of Licenciatura en Idioma Inglés Opción Enseñanza at the Foreign Language Department of the University of El Salvador.
par: Henríquez Melgar, César Eduardo
Publié: (2024)
par: Henríquez Melgar, César Eduardo
Publié: (2024)
An analysis of the curriculum provided by MINED to teach english in junior high school levels /
par: Linares López, Thelma Leonor
Publié: (2004)
par: Linares López, Thelma Leonor
Publié: (2004)
An analysis of the curriculum provided by mined to teach english in junior high school levels.
An analysis of the curriculum provided by mined to teach English in junior high school levels
par: Linares López, Thelma Leonor, et autres
Publié: (2024)
par: Linares López, Thelma Leonor, et autres
Publié: (2024)
Didactic planing in the future profesionals of the Licenciatura en Idioma Inglés Opción Enseñanza in the Foreing Language Departament at the University of El Salvador
par: Cárcamo Zaldaña, Brett Napoleón, et autres
Publié: (2024)
par: Cárcamo Zaldaña, Brett Napoleón, et autres
Publié: (2024)
Real job market in the metropolitan area of San Salvador for professionals graduated in Licenciatura en Idioma Inglés opción Enseñanza, main campus, of the University of El Salvador
par: Gamero Flores, Ruth Elizabeth, et autres
Publié: (2024)
par: Gamero Flores, Ruth Elizabeth, et autres
Publié: (2024)
The importance of communicative multimedia activities such as flipgrid and voicethread to foster the development of students’ oral proficiency in the intensive basic english communicative level in the major of Licenciatura en Idioma Inglés Opción Enseñanza at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador, 2019
par: Gáldamez Mejia, Eleana Guadalupe, et autres
Publié: (2024)
par: Gáldamez Mejia, Eleana Guadalupe, et autres
Publié: (2024)
The effects integrating the four macro skills in english teaching from pre-school to third grade
par: Guandique Domínguez, Candelaria América, et autres
Publié: (2024)
par: Guandique Domínguez, Candelaria América, et autres
Publié: (2024)
Factors that affect the students' outcomes in the pronunciation subjet of the study plan of Licenciatura en idioma inglés opción enseñanza (1999) and the implementation of strategies that could help to reach the pronunciation subject's objetives
par: Laínez Coreas, María Edén, et autres
Publié: (2024)
par: Laínez Coreas, María Edén, et autres
Publié: (2024)
The implementation of a blended education system at the Foreign Language Department of the University of El Salvador, for students in 4th and 5th year of Licenciatura en Lenguas Modernas, Especialidad en Francés e Inglés and, Licenciatura en Idioma Inglés Opción Enseñanza.
par: Acosta Aguilar, Marlene Isabel, et autres
Publié: (2024)
par: Acosta Aguilar, Marlene Isabel, et autres
Publié: (2024)
A proposal to incorporate the teaching of English in public elementary school levels in El Salvador
par: Monterroza Avalos, Evelin Natali, et autres
Publié: (2024)
par: Monterroza Avalos, Evelin Natali, et autres
Publié: (2024)
Exploratory study of the current undergraduate’s profile of Licenciatura en Idioma Inglés, Opción Enseñanza of The University of El Salvador, and its connection with the professional exigencies of today’s society.
par: Mejía Hernández, Xiomara Nathalie, et autres
Publié: (2024)
par: Mejía Hernández, Xiomara Nathalie, et autres
Publié: (2024)
TOEFL in the career of profesorado en idioma inglés
par: Sánchez Gómez, Sandra Dalila, et autres
Publié: (2024)
par: Sánchez Gómez, Sandra Dalila, et autres
Publié: (2024)
The development of receptive skills through an online english course for eleventh year prospective students of Licenciatura en Idioma Ingles Opcion Enseñanza at Centro Escolar INSA, 2017
par: Gómez Giron, Linda Judith, et autres
Publié: (2024)
par: Gómez Giron, Linda Judith, et autres
Publié: (2024)
The real motivations that fresh students had in tha choice of the career of Licenciatura en Idioma Inglés, opción enseñanza, of the foreign languages Departament of the University of El Salvador, semester 1 - 2003
par: Perla Fuentes, Yeni Carolina, et autres
Publié: (2024)
par: Perla Fuentes, Yeni Carolina, et autres
Publié: (2024)
Lingüística fundamental aplicada a la enseñanza del ingles como idioma extranjero
par: Marenco Escobar, Gustavo Adolfo
Publié: (1976)
par: Marenco Escobar, Gustavo Adolfo
Publié: (1976)
The influence of the audio and video, as a teaching tool, in the in-class reinforcement of the listening comprehension skill to generate oral participation of Instituto Técnico EXSAL senior high school students taking bachillerato general con diplomado opcional en idioma ingles
par: Guardado Salguero, Eliseo, et autres
Publié: (2024)
par: Guardado Salguero, Eliseo, et autres
Publié: (2024)
Updating the curriculum of Modern Languages Major
par: Perla Sibrián, Susana Elizabeth, et autres
Publié: (2024)
par: Perla Sibrián, Susana Elizabeth, et autres
Publié: (2024)
The enhancement of intensive basic english students’ listening skill, group 3, of the Licenciatura en Idioma Inglés, Opción Enseñanza through the use of the bottom-up and top-down approaches using movie clips and radio station audios at the Western Multidisciplinary Campus of the University of El Salvador semester i-2019
par: Álvarez Ramos, Dolores Saraí, et autres
Publié: (2024)
par: Álvarez Ramos, Dolores Saraí, et autres
Publié: (2024)
The Proficiency of English Reading Comprehension Level Developed by the Students while Taking English I, in the Bachelor in Chemistry at the School of Natural Sciences and Mathematics, University of El Salvador, Semester I, Year 2019
par: Artero Ruiz, Marina del Rosario, et autres
Publié: (2024)
par: Artero Ruiz, Marina del Rosario, et autres
Publié: (2024)
An undergraduate research work on an analysis of the implementation of a TOEFL preparation course as a requisite to graduate from the Licenciatura En Idioma Inglés Opción: Enseñanza at the Western Multidisciplinary Campus Of The University Of El Salvador
par: Carranza Abarca, Karina Esmeralda, et autres
Publié: (2024)
par: Carranza Abarca, Karina Esmeralda, et autres
Publié: (2024)
The existence of foreign language anxiety in an intermediate english level at Centro de Enseñanza de Idiomas de la Universidad de El Salvador (CENIUES)
par: González Salinas, Cindy Yasmin, et autres
Publié: (2024)
par: González Salinas, Cindy Yasmin, et autres
Publié: (2024)
Incidence of the previous english knowledge of fourth year students in the Bachelor of Arts in English Teaching reflected in their academic achievement through grades
par: Velis Cabezas, Carlos Edgardo, et autres
Publié: (2024)
par: Velis Cabezas, Carlos Edgardo, et autres
Publié: (2024)
A study of the effects of the changes adopted in the 2002 curriculum of the Licenciatura en Idioma Inglés opción Enseñanza at the Western Multidisciplinary Campus of The University of El Salvador /
Publié: (2007)
Publié: (2007)
A study of the effects of the changes adopted in the 2002 Curriculum of the Licenciatura en Idioma Inglés-Opción Enseñanza at the Western Multidisciplinary Campus of The University of El Salvador
par: Genovez Cabeza, Alma Yanira, et autres
Publié: (2024)
par: Genovez Cabeza, Alma Yanira, et autres
Publié: (2024)
Factores de crecimiento poblacional de los estudiantes del Departamento de Idiomas extranjeros de la Universidad de El Salvador y los efectos que causas sobre la medodología de enseñanza del idioma inglés y el rendimiento académico.
par: Ramos Alfaro, Ana Carolina, et autres
Publié: (2024)
par: Ramos Alfaro, Ana Carolina, et autres
Publié: (2024)
Estudio comparativo de los procesos de graduación, en la licenciatura en Idioma Inglés de las universidades:Universidad de El Salvador, Universidad Tecnológica de El Salvador, Universidad Francisco Gavidia y Universidad Don Bosco, año 2013
par: Ricardo Alejandro, Alegría Alfaro, et autres
Publié: (2024)
par: Ricardo Alejandro, Alegría Alfaro, et autres
Publié: (2024)
The different levels of writing english proficiency between adults and teens program from the 20th level of the english morning and afternoon regular courses at Centro de Enseñanza de Idiomas de la Universidad de El Salvador (CENIUES) in july 2016
par: Cárcamo Orellana, Diana del Carmen, et autres
Publié: (2024)
par: Cárcamo Orellana, Diana del Carmen, et autres
Publié: (2024)
The importance of English for the Engineering and Medicine Schools´ Faculty´ at the University of El Salvador
par: Rivas de Hernández, Leonora Estela, et autres
Publié: (2024)
par: Rivas de Hernández, Leonora Estela, et autres
Publié: (2024)
The influence of academic background knowledge on the english language proficiency level that students develop after their fifth english course in the bachelor of international marketing at the school of economics, semester l 2019
par: Martínez Alvarado, Karen Angélica, et autres
Publié: (2024)
par: Martínez Alvarado, Karen Angélica, et autres
Publié: (2024)
Diagnosis of the socioeconomic and academic profile of students from 1st, 3rd and 5th year for semester II year 2010 of the Licenciatura en Idioma Inglés opcion Enseñanza at the Foreign Language Department of the University of El Salvador
par: Ruiz Navarro, María Beatriz, et autres
Publié: (2024)
par: Ruiz Navarro, María Beatriz, et autres
Publié: (2024)
Documents similaires
-
Reflections to enhance the english teaching curriculum in the pre-school level in the career of Licenciatura en Idioma Inglés /
par: Castro López, Walter Antonio
Publié: (2006) -
The lack of pedagogical contents aimed atteaching children english in the curriculum of Licenciatura en Idioma Inglés
par: Contreras Navarrete, Tania Leticia, et autres
Publié: (2024) -
A critical evaluation of the advanced level curriculum of the major Licenciatura en el Idioma Inglés /
par: Linares Olivo, Prudencio Antonio
Publié: (1987) -
How factors influence on students' academic success of the Profesorado en Idioma Inglés para tercer ciclo de educación básica y educación media and licenciatura en : Idioma inglés, Opción Enseñanza at the Departament of Foreign Languages of the University of El Salvador.
par: Beltrán Bonifacio, Mercedes Olimpia, et autres
Publié: (2024) -
Factors that interfere in the accomplishment of an advanced-mid level of oral proficiency by the graduation process students term I-2010 of the Licenciatura en Idioma Inglés opción enseñanza at the foreign languages Department of the University of El Salvador
par: Acosta Marenco, Erika Flavia, et autres
Publié: (2024)