Para darle sentido a la lectura /
Furkejuvvon:
| Váldodahkki: | |
|---|---|
| Materiálatiipa: | Girji |
| Giella: | espánnjágiella |
| Almmustuhtton: |
Madrid :
Visor,
1990
|
| Ráidu: | Aprendizaje
62 |
| Fáttát: | |
| Liŋkkat: | Čájet áššehaslávttas |
| Fáddágilkorat: |
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
|
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 210323s1990||||ag |||||||||||||||||spa|| | ||
| 999 | |c 229313 |d 229859 | ||
| 020 | |a 8477740623 | ||
| 040 | |a SV-SsUSB |b spa | ||
| 041 | |a spa | ||
| 082 | |a 372.891 |b L527d | ||
| 100 | 1 | |a Smith, Frank |e autor | |
| 245 | 1 | 0 | |a Para darle sentido a la lectura / |c Frank Smith ; traducción, Jaime Collyer |
| 260 | |a Madrid : |b Visor, |c 1990 | ||
| 300 | |a 220 paginas, |c 24 cm. | ||
| 336 | |2 rdacontent |a texto |b txt | ||
| 337 | |2 rdamedia |a sin mediación |b n | ||
| 338 | |2 rdacarrier |a volumen |b nc | ||
| 490 | 1 | |a Aprendizaje |v 62 | |
| 500 | |a Índice | ||
| 653 | |a Comprensión lectora | ||
| 653 | |a Estudio | ||
| 942 | |c Books |2 Dewey Decimal Classification | ||
| 990 | |a bh_david | ||