The implementation of a blended education system at the Foreign Language Department of the University of El Salvador, for students in 4th and 5th year of Licenciatura en Lenguas Modernas, Especialidad en Francés e Inglés and, Licenciatura en Idioma Inglés Opción Enseñanza /

The following work aims to understand the importance of the implementation of Blended Learning at Foreign Language Department at University of El Salvador, in order to help students of 4th and 5th year of the Licenciatura en Lenguas Modernas, Especialidad en Francés e Inglés and of the Licenciatura...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Acosta Aguilar, Marlene Isabel (autor)
Daljnji autori: Aguilar Villalobos, Dina Keren (autor), Cáceres Velásquez, Luz Margarita (autor), Maldonado Mejía, Carlos Xavier (autor), Mendizábal Arévalo, Odir Alexander (docente director.), Garay Salinas, Ricardo (coordinador)
Format: Disertacija Knjiga
Jezik:engleski
Teme:
Online pristup:http://ri.ues.edu.sv/id/eprint/4791
Prikaži u OPAC-u
Oznake: Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!
Opis
Sažetak:The following work aims to understand the importance of the implementation of Blended Learning at Foreign Language Department at University of El Salvador, in order to help students of 4th and 5th year of the Licenciatura en Lenguas Modernas, Especialidad en Francés e Inglés and of the Licenciatura en Idioma Inglés, Opción Enseñanza that struggle with schedule issues or living in remote areas among others.
Opis predmeta:Anexos: instrumentos de la investigación.
Opis fizičkog objekta:94 hojas : ilustraciones (principalmente cuadros en color) ; 29 cm
La tesis está en formato digital.
Bibliografija:Referencias : hoja 88