La Mercadotecnia y su aplicación a las actividades culturales desarrolladas por el Patronato Pro-Cultura de El Salvador

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Castro Fuentes, Griselda
Outros autores: Moreira Garay, Ana Cristina (coautor)
Formato: Tesis Libro
Idioma:Lingua castelá
Publicado: San Salvador : Universidad de El Salvador, 1986
Materias:
Acceso en liña:Ver en el OPAC
Etiquetas: Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
008 050201s1986||||es |||||||||||||||||spa||
041 |a spa 
094 |a 350.85  |b C355m 
100 |a Castro Fuentes, Griselda 
700 |a Moreira Garay, Ana Cristina  |e coautor 
245 |a La Mercadotecnia y su aplicación a las actividades culturales desarrolladas por el Patronato Pro-Cultura de El Salvador 
260 |a San Salvador :  |b Universidad de El Salvador,  |c 1986 
300 |a 146 h. 
502 |a Tesis (Lic. en Admón. de Emp.) -- Universidad de El Salvador. 
650 |a PATRONATO PRO-CULTURA DE EL SALVADOR 
991 |a No asignado 
992 |a 09/10/2007 
942 |c Books 
999 |c 50821  |d 50821 
952 |1 Disponible  |8 Tesario  |a Biblioteca Ciencias Económicas  |b Biblioteca Ciencias Económicas  |c Tesario  |d 2012-08-16  |e Estudiante  |i 18102510  |l 0  |o 658 C355me  |p 18102510  |r 2012-08-16 00:00:00  |t 1  |w 2012-08-16  |y Thesis and academic dissertations