Plan estratégico de mercadeo sobre la factibilidad de comercializar la tarjeta de crédito nacional e internacional por parte del sistema fedecrédito para lograr posicionamiento dentro del mercado /

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Chávez Gómez, Patricia Lissette
Beste egile batzuk: Deras Aparicio, Dalia Eugenia (coautor), Ortíz Hernández, Patricia Cecilia (coautor), Serrano Ramírez, Américo Alexis (asesor)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:gaztelania
Argitaratua: San Salvador : Universidad de El Salvador, 2008
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:10132732
Ikusi katalogoan
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Antzeko izenburuak: Plan estratégico de mercadeo sobre la factibilidad de comercializar la tarjeta de crédito nacional e internacional por parte del sistema fedecrédito para lograr posicionamiento dentro del mercado /