APA-referens (7:e uppl.)
Chang Lee, F., Umanzor Garay, O. A., & Pineda Landaverde, C. A. (2000). La Calidad del Servicio al Cliente como Estrategia de Promoción para asegurar posicionamiento en el Sector Restaurantes. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.
Chicago-referens (17:e uppl.)
Chang Lee, Floriann, Orlando A. Umanzor Garay, och Carlos Armando Pineda Landaverde. La Calidad Del Servicio Al Cliente Como Estrategia De Promoción Para Asegurar Posicionamiento En El Sector Restaurantes. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2000.
MLA-referens (9:e uppl.)
Chang Lee, Floriann, et al. La Calidad Del Servicio Al Cliente Como Estrategia De Promoción Para Asegurar Posicionamiento En El Sector Restaurantes. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2000.
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.