Chang Lee, F., Umanzor Garay, O. A., & Pineda Landaverde, C. A. (2000). La Calidad del Servicio al Cliente como Estrategia de Promoción para asegurar posicionamiento en el Sector Restaurantes. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Chang Lee, Floriann, Orlando A. Umanzor Garay, och Carlos Armando Pineda Landaverde. La Calidad Del Servicio Al Cliente Como Estrategia De Promoción Para Asegurar Posicionamiento En El Sector Restaurantes. San Salvador: Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2000.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Chang Lee, Floriann, et al. La Calidad Del Servicio Al Cliente Como Estrategia De Promoción Para Asegurar Posicionamiento En El Sector Restaurantes. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, 2000.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.