Na minha lista:
| Autores principales: | Serbin, Sylvia, Degruel, Yann, Joubeaud, Edouard, |
|---|---|
| Publicado em: |
UNESCO
01/2014
|
| Edição: | 1 |
| Assuntos: | |
| Acesso em linha: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231000584 |
| Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
La Mûlatresse Solitude
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Yennega: Princess of Gambaga
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Yennega: Princesse de Gambaga
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
The Women soldiers of Dahomey
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Les Femmes soldats du Dahomey
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Njinga Mbandi: Queen of Ndongo and Matamba
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Njinga A Mbande: Rainha do Ndongo e do Matamba
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Njinga Mbandi, reine du Ndongo et du Matamba
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)
African women, Pan-Africanism and African renaissance
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2015)
Femmes africaines, panafricanisme et renaissance africaine
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2015)
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2015)
Asegurando el patrimonio de interés religioso
Por: Thefo, Stéphane, et al.
Publicado em: (01/2020)
Por: Thefo, Stéphane, et al.
Publicado em: (01/2020)
Carreras profesionales docentes: los casos de Chile, Colombia, Ecuador, México y Perú
Por: Mendoza, Margarita, et al.
Publicado em: (01/2018)
Por: Mendoza, Margarita, et al.
Publicado em: (01/2018)
Mapping research and innovation in the Republic of Malawi
Por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado em: (01/2014)
Mapping research and innovation in the Republic of Zimbabwe
Por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Schneegans, Susan, et al.
Publicado em: (01/2014)
Cultural policies and the 2005 UNESCO Convention in Asia
Por: Laaksonen, Annamari, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Laaksonen, Annamari, et al.
Publicado em: (01/2014)
Envisioning education beyond 2015: Asia-Pacific regional perspectives; final report
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2014)
Fostering freedom online: the role of Internet intermediaries
Por: Lim, Hae-in, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Lim, Hae-in, et al.
Publicado em: (01/2014)
Funmilayo Ransome-Kuti: and the Women's Union of Abeokuta
Por: Onajin, Alaba, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Onajin, Alaba, et al.
Publicado em: (01/2014)
Engaging local communities in stewardship of World Heritage: a methodology based on the COMPACT experience
Por: Hay-Edie, Terence, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Hay-Edie, Terence, et al.
Publicado em: (01/2014)
Shaping the future we want: UN Decade of Education for Sustainable Development; final report
Por: Creech, Heather, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Creech, Heather, et al.
Publicado em: (01/2014)
Wangari Maathai: and the green belt movement
Por: Muthoga, Eric, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Muthoga, Eric, et al.
Publicado em: (01/2014)
Summary report of the 2013 UIS cultural employment metadata survey
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
UNESCO culture for development indicators: methodology manual
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2014)
Gender equality, heritage and creativity
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO. Director-General, 2009-2017 (Bokova, et al.
Publicado em: (01/2014)
Towards a learning culture of safety and resilience: technical guidance for integrating disaster risk reduction in the school curriculum
Por: Fondo de las Naciones Unidas para la Infancia, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Fondo de las Naciones Unidas para la Infancia, et al.
Publicado em: (01/2014)
World-wide survey of school physical education: final report
Por: North Western Counties Physical Education Association (UK), et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: North Western Counties Physical Education Association (UK), et al.
Publicado em: (01/2014)
Human origin sites and the World Heritage Convention in Asia
Por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado em: (01/2014)
Guidelines for earthquake resistant non-engineered construction
Por: Boen, Teddy, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Boen, Teddy, et al.
Publicado em: (01/2014)
BRICS: building education for the future; priorities for national development and international cooperation
Por: Leclercq, François, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Leclercq, François, et al.
Publicado em: (01/2014)
Safeguarding precious resources for island communities
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
The International status of education about the Holocaust: a global mapping of textbooks and curricula
Por: Carrier, Peter, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Carrier, Peter, et al.
Publicado em: (01/2014)
Open educational resources in France: overview, perspectives and recommendations
Por: Touzé, Sophie, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Touzé, Sophie, et al.
Publicado em: (01/2014)
In or out? Asia-Pacific review of young key populations in national AIDS strategic plans
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado em: (01/2014)
Media and gender: a scholarly agenda for the Global Alliance on Media and Gender
Por: Asociación Internacional de Estudios de Comunicación Social, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Asociación Internacional de Estudios de Comunicación Social, et al.
Publicado em: (01/2014)
Najaf, the Gate of wisdom
Por: Mervin, Sabrina, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Mervin, Sabrina, et al.
Publicado em: (01/2014)
Gisele Rabesahala: walk to the Royal Hill of Ambohimanga
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
ISCED fields of education and training 2013 (ISCED-F 2013): manual to accompany the International Standard Classification of Education 2011
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: Instituto de Estadística de la UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Teaching respect for all: implementation guide
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Innovative ways for a sustainable use of drylands: final report of the Sumamad Project
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO, et al.
Publicado em: (01/2014)
Assessment of media development in Palestine: based on UNESCO's media development indicators
Por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado em: (01/2014)
Por: UNESCO Office Ramallah, et al.
Publicado em: (01/2014)
Registos relacionados
-
La Mûlatresse Solitude
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014) -
Yennega: Princess of Gambaga
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014) -
Yennega: Princesse de Gambaga
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014) -
The Women soldiers of Dahomey
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014) -
Les Femmes soldats du Dahomey
Por: Serbin, Sylvia, et al.
Publicado em: (01/2014)