Guardado en:
| Autores principales: | Schulz, Wolfgang, Hoboken, Joris van, |
|---|---|
| Publicado: |
UNESCO
01/2016
|
| Edición: | 1 |
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://biblioteca.ues.edu.sv/acceso/tirant?ISBN=9789231001857 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Casebook on human dignity and human rights
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
Contemporary issues in human rights education
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011)
Empowering the poor through human rights litigation: manual
por: Formisano, Maritza Prada, et al.
Publicado: (01/2011)
por: Formisano, Maritza Prada, et al.
Publicado: (01/2011)
Curriculum development and review for democratic citizenship and human rights education
por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado: (01/2015)
Media and information literacy: reinforcing human rights, countering radicalization and extremism
por: Hamburger, Esther, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Hamburger, Esther, et al.
Publicado: (01/2016)
Artificial intelligence: media and information literacy, human rights and freedom of expression
por: Shnurenko, Igor, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Shnurenko, Igor, et al.
Publicado: (01/2020)
Right to education handbook
por: Right to Education Initiative (UK), et al.
Publicado: (01/2019)
por: Right to Education Initiative (UK), et al.
Publicado: (01/2019)
Intellectual property rights
por: Baliga, Varun, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Baliga, Varun, et al.
Publicado: (01/2015)
Teachers in Asia Pacific: status and rights
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2015)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2015)
Guidelines to strengthen the right to education in national frameworks
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2021)
Study on challenges in the development of local equality indicators: a human-rights-centred model; Commitment 2 of the Ten-Point Plan of Action
por: Starl, Klaus, et al.
Publicado: (01/2010)
por: Starl, Klaus, et al.
Publicado: (01/2010)
Toolkit for urban inclusion in Arab cities: cities promoting inclusion through public participation, access to information, sport, and citizenship and human rights education
por: Khalil, Deena, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Khalil, Deena, et al.
Publicado: (01/2020)
Conjunctive water management: a powerful contribution to achieving the Sustainable Development Goals
por: Van der Gun, Jac, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Van der Gun, Jac, et al.
Publicado: (01/2020)
What if we all governed the Internet? Advancing multistakeholder participation in Internet governance
por: Van der Spuy, Anri, et al.
Publicado: (01/2017)
por: Van der Spuy, Anri, et al.
Publicado: (01/2017)
Groundwater and global change: trends, opportunities and challenges
por: Van der Gun, Jac, et al.
Publicado: (01/2012)
por: Van der Gun, Jac, et al.
Publicado: (01/2012)
Efficiency and effectiveness in choosing and using an EMIS: guidelines for data management and functionality in Education management Information systems (EMIS)
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
Eficiencia y efectividad en la elección y utilización de un EMIS: pautas para la gestión de datos y la funcionalidad en los Sistemas de Información de la Gestión Educativa (EMIS, por sus siglas en ...
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
Efficience et efficacité dans le choix et l’utilisation d’un SIGE: recommandations concernant la gestion des données et les fonctionnalités des Systèmes d’information pour la gestion de l’éducation...
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
por: Crouch, Luis, et al.
Publicado: (01/2020)
UNESCO’s Internet universality indicators: a framework for assessing Internet development
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Souter, David, et al.
Publicado: (01/2019)
Steering AI and advanced ICTs for knowledge societies: a Rights, Openness, Access, and Multi-stakeholder Perspective
por: Echaiz, Lucia Flores, et al.
Publicado: (01/2019)
por: Echaiz, Lucia Flores, et al.
Publicado: (01/2019)
Assessment of media development in Curaçao based on UNESCO's Media Development Indicators
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Velzen, Susan van, et al.
Publicado: (01/2016)
Human decisions: thoughts on AI
por: Netexplo (France), et al.
Publicado: (01/2018)
por: Netexplo (France), et al.
Publicado: (01/2018)
Indicadores de la UNESCO sobre la universalidad de Internet: marco para la evaluación del desarrollo de Internet
por: Van der Spuy, Anri [Author], et al.
Publicado: (01/2019)
por: Van der Spuy, Anri [Author], et al.
Publicado: (01/2019)
Indicateurs de l'UNESCO sur l'universalité de l'Internet: cadre pour évaluer le développement de l'Internet
por: Van der Spuy, Anri [Author], et al.
Publicado: (01/2019)
por: Van der Spuy, Anri [Author], et al.
Publicado: (01/2019)
Human origin sites and the World Heritage Convention in Eurasia
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2015)
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2015)
Human origin sites and the World Heritage Convention in Asia
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2014)
Human origin sites and the World Heritage convention in the Americas, Volume II
por: Oficina de la UNESCO en México D.F., et al.
Publicado: (01/2015)
por: Oficina de la UNESCO en México D.F., et al.
Publicado: (01/2015)
The Chinchorro culture: a comparative perspective, the archaeology of the earliest human mummification
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2014)
por: Sanz, Nuria, et al.
Publicado: (01/2014)
The Principle of Respect for Human Vulnerability and Personal Integrity: report of the International Bioethics Committee of UNESCO (IBC)
por: Comité Internacional de Bioética, et al.
Publicado: (01/2013)
por: Comité Internacional de Bioética, et al.
Publicado: (01/2013)
Technical report of the project: Climate Change and Human Impacts on the Sustainability of Groundwater Resources: Quantity and Quality Issues, Mitigation and Adaptation Strategies in the Toledo Riv...
por: González Hernando de Aguiar, Rafael, et al.
Publicado: (01/2013)
por: González Hernando de Aguiar, Rafael, et al.
Publicado: (01/2013)
Learning for All: guidelines on the inclusion of learners with disabilities in open and distance learning
por: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda, et al.
Publicado: (01/2016)
Futures for higher education and ICT: changes due to the use of open content
por: Instituto de la UNESCO para la Utilización de las Tecnologías de la Información en la Educación, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Instituto de la UNESCO para la Utilización de las Tecnologías de la Información en la Educación, et al.
Publicado: (01/2016)
State of the art and policy guidelines on the training and professional development of early childhood teachers in Latin America and the Caribbean
por: Adlerstein, Cynthia, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Adlerstein, Cynthia, et al.
Publicado: (01/2016)
Assessment experiences in digital technologies in education
por: Fundação Telefônica Vivo (Brazil), et al.
Publicado: (01/2016)
por: Fundação Telefônica Vivo (Brazil), et al.
Publicado: (01/2016)
UNESCO country programming document, Bhutan, 2014-2017
por: UNESCO Office New Delhi, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office New Delhi, et al.
Publicado: (01/2016)
UNESCO country programming document, India, 2014-2017
por: UNESCO Office New Delhi, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office New Delhi, et al.
Publicado: (01/2016)
Reforms and changes in governance of higher education in Africa
por: Varghese, N.V., et al.
Publicado: (01/2016)
por: Varghese, N.V., et al.
Publicado: (01/2016)
Schools in action, global citizens for sustainable development: a guide for teachers
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2016)
2015 ERI-Net regional study on transversal competencies in education policy and practice (Phase III): preparing and supporting teachers in the Asia Pacific to meet the challenges of twenty-first ce...
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
por: UNESCO Office Bangkok and Regional Bureau for Education in Asia and the Pacific, et al.
Publicado: (01/2016)
Blended learning for quality higher education: selected case studies on implementation from Asia-Pacific
por: Wang Libing, et al.
Publicado: (01/2016)
por: Wang Libing, et al.
Publicado: (01/2016)
Ejemplares similares
-
Casebook on human dignity and human rights
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011) -
Contemporary issues in human rights education
por: UNESCO, et al.
Publicado: (01/2011) -
Empowering the poor through human rights litigation: manual
por: Formisano, Maritza Prada, et al.
Publicado: (01/2011) -
Curriculum development and review for democratic citizenship and human rights education
por: Tibbitts, Felisa, et al.
Publicado: (01/2015) -
Media and information literacy: reinforcing human rights, countering radicalization and extremism
por: Hamburger, Esther, et al.
Publicado: (01/2016)