Diagnostic study about the labor market insertion of the 2019 graduates of the Bachelor of Arts in English Teaching of the Foreign Language Department of the school of Arts and Sciences of The University of El Salvador.
This report synthesizes the main findings of the research which are the fields where graduates have been inserted in the labor market in our country after they graduated, the results are based on the census of graduates of the 2019 year. This research was developed with the help of many important co...
Na minha lista:
Autores principales: | Guerrero Martínez, Sara Noemi, Lunas Vásquez, Karen Vanessa, Portillo Guillen, Mirella Astrid |
---|---|
Outros Autores: | Vides de Guzmán, Claudia Marina |
Formato: | Tesis |
Idioma: | es_SV |
Publicado em: |
2024
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://hdl.handle.net/20.500.14492/13712 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
Diagnostic study about the labor market insertion of the 2019 graduates of the Bachelor of Arts in English Teaching of the Foreign Language Department of the school of Arts and Sciences of The University of El Salvador /
Por: Guerrero Martínez, Sara Noemi
Por: Guerrero Martínez, Sara Noemi
The relevance of implementing a Bachelor of Arts in English with Specialization in Translation, Interpretation, or Tourism in the Foreign Language Department of the University of El Salvador
Por: Segura Osorio, Wilson Ernesto, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Segura Osorio, Wilson Ernesto, et al.
Publicado em: (2024)
Diagnosis of the 2002 study plan of the bachelor in modern languages with specialization in french and english of the University of El Salvador.
Por: Pérez Orellana, Claudia Lisseth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Pérez Orellana, Claudia Lisseth, et al.
Publicado em: (2024)
Análisis técnico tributario de las operaciones de los Centros Internacionales de Llamadas (CALL CENTER) amparados a la Ley de Servicios Internacionales de El Salvador
Por: Hernández Cruz, Hans Javier, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Hernández Cruz, Hans Javier, et al.
Publicado em: (2024)
Servicios de Call Center en la Empleabilidad y la Incidencia en El Salvador.
Por: Arévalo Hidalgo, Georgina Andrea, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Arévalo Hidalgo, Georgina Andrea, et al.
Publicado em: (2024)
Diagnóstico de necesidades de información para la propuesta de un diseño de Call Center en la Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA /
Por: Elena Portillo, José Mauricio
Publicado em: (2001)
Por: Elena Portillo, José Mauricio
Publicado em: (2001)
Sistema de gestión de calidad para el Call Center Pronto BPO El Salvador, con base a ISO 9001:2015. /
Por: Chicas Lemus, Ricardo Alberto
Por: Chicas Lemus, Ricardo Alberto
Auditoría especial enfocada en la Ley de servicios internacionales para los Call Center del municipio de San Salvador. /
Por: Aranda Meléndez, Josué Emilio
Por: Aranda Meléndez, Josué Emilio
Los efectos psicológicos que causa la rotación de personal en los trabajadores de centros de atención de llamadas Call Center ubicados en el Área Metropolitana del Gran San Salvador
Por: Hernández Cárdenas, Juan Ramón, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Hernández Cárdenas, Juan Ramón, et al.
Publicado em: (2024)
Tratamiento tributario y contable de las operaciones que realizan los Centros Internacionales de Llamadas (CALL CENTER), amparados a la Ley de Servicios Internacionales /
Por: Guzmán López, Jaime
Publicado em: (2013)
Por: Guzmán López, Jaime
Publicado em: (2013)
Factors involved in the labor market insertion process of the 2014–2015 graduates of the Bachelor of Arts in Modern Languages with Specialization in French and English, Study Plan 2002 of the Foreign Languages Department of the School of Arts and Sciences of the University of El Salvador /
Por: De Paz De Paz, Jeymy Guadalupe
Por: De Paz De Paz, Jeymy Guadalupe
Factors involved in the labor market insertion process of the 2014–2015 graduates of the Bachelor of Arts in Modern Languages with Specialization in French and English, Study Plan 2002 of the Foreign Languages Department of the School of Arts and Sciences of the University of El Salvador
Por: De Paz De Paz, Jeymy Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
Por: De Paz De Paz, Jeymy Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
Auditoría especial enfocada en la Ley de servicios internacionales para los Call Center del municipio de San Salvador.
Por: Aranda Meléndez, Josué Emilio, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Aranda Meléndez, Josué Emilio, et al.
Publicado em: (2024)
Tratamiento tributario y contable de las operaciones que realizan los centros internacionales de llamadas (Call Center), amparados a la ley de servicios internacionales
Por: Guzmán López, Jaime, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Guzmán López, Jaime, et al.
Publicado em: (2024)
Incentivos fiscales otorgados en la ley de servicios internacionales y su impacto en la Economía Salvadoreña, período 2008 - 2017. Caso de estudio: Call Center.
Por: Ayala Aristondo, Rigoberto, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Ayala Aristondo, Rigoberto, et al.
Publicado em: (2024)
Technology tools, including software and websites, which facilitate the translation of different documents from english to spanish and from spanish to english.
Por: Arriola Santamaría, José Diego, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Arriola Santamaría, José Diego, et al.
Publicado em: (2024)
Procedimientos de auditoría forense para la prevención de fraudes, en una empresa dedicada al servicio de Call Center, ubicada en el municipio de Antiguo Cuscatlán departamento de La Libertad.
Por: Sánchez de Palacios, Morena Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Sánchez de Palacios, Morena Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
El Derecho a la Conformación de Sindicatos de los Trabajadores de las Empresas Dedicadas a la Prestación de Servicios (Call Center)
Por: Alfaro Romero, David, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alfaro Romero, David, et al.
Publicado em: (2024)
Mastering translation with the right tools and techniques to provide better quality translated works.
Por: Molina Espinoza, Josué Samuel, et al.
Publicado em: (2025)
Por: Molina Espinoza, Josué Samuel, et al.
Publicado em: (2025)
The art of Kim Hong-do : a great court painter of 18th-century Korea /
Publicado em: (2005)
Publicado em: (2005)
Análisis financiero como herramienta para la elaboración de políticas financieras en las empresas del sector servicios Call Center de El Salvador.
Por: Marroquín Sánchez, Iris Iveth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Marroquín Sánchez, Iris Iveth, et al.
Publicado em: (2024)
Plan de capacitación para el personal gerencial y operativo de los call center del municipio de San Salvador. Caso ilustrativo.
Por: Castillo Andrade, Diana Verónica, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Castillo Andrade, Diana Verónica, et al.
Publicado em: (2024)
Sistema de gestión de calidad para el Call Center Pronto BPO El Salvador, con base a ISO 9001:2015.
Por: Chicas Lemus, Ricardo Alberto, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Chicas Lemus, Ricardo Alberto, et al.
Publicado em: (2024)
Basics in the use of technological tools and techniques in the translation of formal documents.
Por: Jiménez Díaz, Yesica Yamileth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Jiménez Díaz, Yesica Yamileth, et al.
Publicado em: (2024)
Oral croficiency level required by the Main Call Centers in El Salvador, 2011-2012.
Por: Alberto Acosta, Arely, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alberto Acosta, Arely, et al.
Publicado em: (2024)
The influence of the spoken interaction with english native speakers in the english pronunciation of the personnel working in San Salvador-Based Call-Centers
Por: Alvarenga Rodriguez, Dalia Beatriz, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alvarenga Rodriguez, Dalia Beatriz, et al.
Publicado em: (2024)
Propuesta organizacional aplicando la Filosofía Fish! para el mejoramiento del servicio al cliente de la empresa Telemovil de El Salvador S.A., área de Call Center.
Por: Mira Cruz, Rigoberto Antonio, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Mira Cruz, Rigoberto Antonio, et al.
Publicado em: (2024)
Toursim product based on the commercialization of ecological bags
Por: Chicas Calles, Erika Mairene
Publicado em: (2025)
Por: Chicas Calles, Erika Mairene
Publicado em: (2025)
(The) Interpreter/
Por: Kim, Suki
Publicado em: (2004)
Por: Kim, Suki
Publicado em: (2004)
Tourism product based on the commercialization of ecological bags
Por: Martínez Menjivar, Héctor Enrique, et al.
Publicado em: (2025)
Por: Martínez Menjivar, Héctor Enrique, et al.
Publicado em: (2025)
Plan de negocios para la evaluación de un proyecto de inversión en un call center como referencia en la toma de decisiones para inversionistas.
Por: Araujo, Ingrid Ivette, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Araujo, Ingrid Ivette, et al.
Publicado em: (2024)
Writing women in Korea : translation and feminism in the colonial period /
Por: Hyun, Theresa, 1949-
Publicado em: (2004)
Por: Hyun, Theresa, 1949-
Publicado em: (2004)
How reading strategies do influence reading comprehension by english students of readings and conversation l as a Foreign Language (EFL) at the University of El Salvador, Foreign Language Department, semester ll, 2015.
Por: Castellón Cruz, Karla María
Por: Castellón Cruz, Karla María
La carrera de Faulkner: una historia literaria interior
Por: Stonum, Gary Lee
Publicado em: (1983)
Por: Stonum, Gary Lee
Publicado em: (1983)
Everything yearned for : Manhae's poems of love and longing : a translation of Manhae's the silence of everything yearned for /
Por: Cho, Francisca
Publicado em: (2005)
Por: Cho, Francisca
Publicado em: (2005)
Diagnostic reading instruction in the elementary school
Por: Guszak, Frank J.
Publicado em: (1978)
Por: Guszak, Frank J.
Publicado em: (1978)
Poza Verde Tours
Por: Méndez Lucero, Ricardo Alejandro, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Méndez Lucero, Ricardo Alejandro, et al.
Publicado em: (2024)
How do technological tools influence the professional performance of a translator and the high quality of different types of documents nowadays /
Por: Martínez García, Kenia Azucena
Publicado em: (2024)
Por: Martínez García, Kenia Azucena
Publicado em: (2024)
Estrés laboral y Bournout :
Por: Cólica, Pablo R.
Por: Cólica, Pablo R.
The art of translation: strategies and techniques for intercultural communication
Por: Figueroa Brito, Verónica María, et al.
Publicado em: (2025)
Por: Figueroa Brito, Verónica María, et al.
Publicado em: (2025)
Registos relacionados
-
Diagnostic study about the labor market insertion of the 2019 graduates of the Bachelor of Arts in English Teaching of the Foreign Language Department of the school of Arts and Sciences of The University of El Salvador /
Por: Guerrero Martínez, Sara Noemi -
The relevance of implementing a Bachelor of Arts in English with Specialization in Translation, Interpretation, or Tourism in the Foreign Language Department of the University of El Salvador
Por: Segura Osorio, Wilson Ernesto, et al.
Publicado em: (2024) -
Diagnosis of the 2002 study plan of the bachelor in modern languages with specialization in french and english of the University of El Salvador.
Por: Pérez Orellana, Claudia Lisseth, et al.
Publicado em: (2024) -
Análisis técnico tributario de las operaciones de los Centros Internacionales de Llamadas (CALL CENTER) amparados a la Ley de Servicios Internacionales de El Salvador
Por: Hernández Cruz, Hans Javier, et al.
Publicado em: (2024) -
Servicios de Call Center en la Empleabilidad y la Incidencia en El Salvador.
Por: Arévalo Hidalgo, Georgina Andrea, et al.
Publicado em: (2024)