Uso De Las Tecnologías De Aprendizaje Y Conocimiento (Tac) Y Su Influencia En El Proceso De Enseñanza Aprendizaje En Los Estudiantes De Bachillerato En Atención Primaria En Salud Del Instituto Nacional De Ozatlán, Usulután (Ino)
RESUMEN La presente investigación, titulada “Uso de las Tecnologías de Aprendizaje y Conocimiento (TAC) y su influencia en el proceso de enseñanza-aprendizaje en los estudiantes de Bachillerato en Atención Primaria en Salud del Instituto Nacional de Ozatlán, Usulután”, tuvo como objetivo principal c...
Na minha lista:
Autores principales: | Ramirez, Rudy Adalberto, Del Cid Machado, Victor Julio |
---|---|
Outros Autores: | Ana Vanessa Juáres de Gonzáles |
Formato: | Tesis |
Idioma: | Spanish / Castilian |
Publicado em: |
Universidad de El salvador
2025
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://hdl.handle.net/20.500.14492/31754 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
Incidencia del entorno virtual de aprendizaje en el rendimiento académico del estudiantado de la Licenciatura en Administración Escolar Plan Complementario de la Facultad Multidisciplinaria Paracentral de la Universidad de El Salvador, post pandemia del covid-19
Por: Castañeda Martínez, Alejandra Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Castañeda Martínez, Alejandra Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
Educational tools for the teaching of a foreign language in virtual environments
Por: Guevara Barahona, Eduardo Moisés, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Guevara Barahona, Eduardo Moisés, et al.
Publicado em: (2024)
Benefits of the Implementation of Gamification on Virtual Learning Environments
Por: Carpio Beltrán, Íngrid Soraya, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Carpio Beltrán, Íngrid Soraya, et al.
Publicado em: (2024)
Technological resources in language learning for Virtual Environments /
Por: Juárez Velásquez, Mario Orlando
Por: Juárez Velásquez, Mario Orlando
The impact of technological tools used for online education
Por: Alas Duran, Kevin Adier, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alas Duran, Kevin Adier, et al.
Publicado em: (2024)
The most useful technological tools utilized for english language teaching
Por: Hernández Rivera, Dennice Estephanie, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Hernández Rivera, Dennice Estephanie, et al.
Publicado em: (2024)
The management of technological tools to teach the English Language.
Por: Leiva Mejía, Josué Bezaleel, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Leiva Mejía, Josué Bezaleel, et al.
Publicado em: (2024)
The management of technological tools to teach the english language.
Por: Vásquez Gil, Jackelin Andrea
Publicado em: (2024)
Por: Vásquez Gil, Jackelin Andrea
Publicado em: (2024)
Strategies, tools, and attitude of students of different majors at UES regarding reading materials written in English for developing activities, task, and homework, where and when English language is not included in the flowchart.
Por: Sánchez Sorto, Manuel Antonio, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Sánchez Sorto, Manuel Antonio, et al.
Publicado em: (2024)
Strategies for Incorporating Artificial Intelligence Tools into Teaching and Learning
Por: Alvarado de Barrientos, Lisseth Magaly, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alvarado de Barrientos, Lisseth Magaly, et al.
Publicado em: (2024)
Technological tools and virtual platforms as a fundamental part of the process of teaching and learning foreign languages
Por: Alfaro Argueta, Fátima Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alfaro Argueta, Fátima Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Educational platforms and tools and their application teaching in a virtual class /
Por: Reyes Rodríguez, Rosa María
Por: Reyes Rodríguez, Rosa María
The benefits of the use of technological tools in virtual environments
Por: Huezo García, Jesús Eduardo, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Huezo García, Jesús Eduardo, et al.
Publicado em: (2024)
The impact of technology and learning management systems when creating virtual classrooms.
Por: Rauda Guardado, Dennis Ronaldo, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Rauda Guardado, Dennis Ronaldo, et al.
Publicado em: (2024)
The use of technological tools for the teaching and learning of foreign languages
Por: Reyes Serrano, Brenda Gabriela, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Reyes Serrano, Brenda Gabriela, et al.
Publicado em: (2024)
Technological Tools for Teaching and Learning English in a virtual Environment
Por: Reyes Mejía, Noel Omar, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Reyes Mejía, Noel Omar, et al.
Publicado em: (2024)
The online teaching of foreign languages designing didactic materials for virtual environments
Por: Doñan Rivas, Karla Roxana, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Doñan Rivas, Karla Roxana, et al.
Publicado em: (2024)
Educational tools for the teaching of a foreign language in virtual environments
Por: Flores Barahona, Tefany Tatiana, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Flores Barahona, Tefany Tatiana, et al.
Publicado em: (2024)
Educational platforms and tools and their application teaching in a virtual class
Por: Reyes Rodríguez, Rosa María, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Reyes Rodríguez, Rosa María, et al.
Publicado em: (2024)
Technological resources in language learning for Virtual Environments
Por: Juárez Velásquez, Mario Orlando, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Juárez Velásquez, Mario Orlando, et al.
Publicado em: (2024)
Technological tools for teaching a foreign language
Por: Asencio González, Stephanie Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Asencio González, Stephanie Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Virtual platforms for the development of the learning and teaching process
Por: Rodríguez Arabia, Carlos Adalberto, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Rodríguez Arabia, Carlos Adalberto, et al.
Publicado em: (2024)
Educational languaje applications for Online Learning
Por: Arévalo Aparicio, Efraín Ernesto, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Arévalo Aparicio, Efraín Ernesto, et al.
Publicado em: (2024)
Estado de las competencias tecnológicas para la enseñanza en entornos virtuales de aprendizaje de los docentes del Departamento de Ciencias de la Educación, Facultad Multidisciplinaria Paracentral de la Universidad de El Salvador
Por: Hernández Durán, Juan Francisco, et al.
Publicado em: (2025)
Por: Hernández Durán, Juan Francisco, et al.
Publicado em: (2025)
Learning technological educational tools.
Por: Criollo de Menjivar, Bertha Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Criollo de Menjivar, Bertha Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
The importance of the use of technology in a virtual learning environment.
Por: Alvarenga Hernández, Kenia Yasmin, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alvarenga Hernández, Kenia Yasmin, et al.
Publicado em: (2024)
Assessment of Educational Tools in the Online Modality
Por: Fuentes Panameño, Diana Edith, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Fuentes Panameño, Diana Edith, et al.
Publicado em: (2024)
The use of technological tools and virtual platforms to develop and
improve the teaching process of a foreign language.
Por: Pineda Murcia, Gabriela Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Pineda Murcia, Gabriela Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
The importance of virtual environments in current education.
Por: Salazar Avelar, Brandon Ernesto, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Salazar Avelar, Brandon Ernesto, et al.
Publicado em: (2024)
Main changes in english students and teachers roles within virtual education
Por: Orellana de Rívas, Marta Beatriz
Publicado em: (2024)
Por: Orellana de Rívas, Marta Beatriz
Publicado em: (2024)
Main changes in english students and teachers roles within virtual education
Por: Martínez Vega, Kenny Diane, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Martínez Vega, Kenny Diane, et al.
Publicado em: (2024)
The administration and implementation of technological tools for teaching a foreign language in a virtual environment
Por: Avelar Hernández, Jaqueline Mariela, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Avelar Hernández, Jaqueline Mariela, et al.
Publicado em: (2024)
Competencias digitales de los docentes en los entornos virtuales dentro del proceso de enseñanza - aprendizaje en el Centro Escolar Padre Vicente Aguilar – El Porvenir, Santa Ana, en el período de julio a diciembre de 2020
Por: Hernandez Muñoz, Aida Sara Maria, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Hernandez Muñoz, Aida Sara Maria, et al.
Publicado em: (2024)
Development of virtual environments using technological tools and resources to achieve meaningful Teaching-learning process for Foreign Languages
Por: García Valle, Nelson Bladimir, et al.
Publicado em: (2024)
Por: García Valle, Nelson Bladimir, et al.
Publicado em: (2024)
Development of virtual environments using technological tools and resources to achieve meaningful Teaching-learning process for Foreign Languages
Por: Sánchez Vásquez, Katherine Vanessa
Publicado em: (2024)
Por: Sánchez Vásquez, Katherine Vanessa
Publicado em: (2024)
Common applications used in the Teaching-Learning Process of Foreign Languages
Por: Alvarado, José de Jesús, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alvarado, José de Jesús, et al.
Publicado em: (2024)
Digital competencies and the integration of virtual tools for teaching foreign languages
Por: Castillo Marroquín, Gerson Balmore, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Castillo Marroquín, Gerson Balmore, et al.
Publicado em: (2024)
The Importance Of Teaching Students About Artificial Intelligence And Its Real-World Applications
Por: Vasquez Aguilar, Karla Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Vasquez Aguilar, Karla Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024)
The Importance Of Teaching Students About Artificial Intelligence And Its Real-World Applications
Por: Vargas De Gomez, Sandra Noemi
Publicado em: (2024)
Por: Vargas De Gomez, Sandra Noemi
Publicado em: (2024)
The integration of technological tools in higher education
Por: Alas Menjívar, Juan Miguel, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alas Menjívar, Juan Miguel, et al.
Publicado em: (2024)
Registos relacionados
-
Incidencia del entorno virtual de aprendizaje en el rendimiento académico del estudiantado de la Licenciatura en Administración Escolar Plan Complementario de la Facultad Multidisciplinaria Paracentral de la Universidad de El Salvador, post pandemia del covid-19
Por: Castañeda Martínez, Alejandra Guadalupe, et al.
Publicado em: (2024) -
Educational tools for the teaching of a foreign language in virtual environments
Por: Guevara Barahona, Eduardo Moisés, et al.
Publicado em: (2024) -
Benefits of the Implementation of Gamification on Virtual Learning Environments
Por: Carpio Beltrán, Íngrid Soraya, et al.
Publicado em: (2024) -
Technological resources in language learning for Virtual Environments /
Por: Juárez Velásquez, Mario Orlando -
The impact of technological tools used for online education
Por: Alas Duran, Kevin Adier, et al.
Publicado em: (2024)