Fundamentos de marketing /

Definición de marketing y del proceso de marketing -- Comprensión del mercado y de los clientes -- Diseño de una estrategia y una mezcla de marketing orientadas hacia el cliente -- Extensión del marketing

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Kotler, Philip (autor)
Altres autors: Armstrong, Gary (autor), Mues Zepeda, Astrid (traductor), Costal Pérez, María del Pilar (revisor técnico), Cavazos Arroyo, Judith (revisor técnico), Aguirre Milling, Homero (revisor técnico)
Format: Llibre
Idioma:espanyol
anglès
Edició:Décimoprimera edición
Matèries:
Accés en línia:Veure a l'OPAC
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
Descripció
Sumari:Definición de marketing y del proceso de marketing -- Comprensión del mercado y de los clientes -- Diseño de una estrategia y una mezcla de marketing orientadas hacia el cliente -- Extensión del marketing
Descripció de l’ítem:Incluye índices
Descripció física:xxx, 506 páginas : ilustraciones ; 28 cm
Destinataris:Audiencia general
Bibliografia:Incluye bibliografía
ISBN:9786073217224