Cómo evaluar su publicidad

Guardado en:
Bibliografiske detaljer
Format: Bog
Sprog:spansk
Udgivet: Madrid : Días de Santos, 1988
Serier:Biblioteca de manuales prácticos de marketing
Fag:
Online adgang:Ver en el OPAC
Tags: Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
008 050201s1988||||sp |||||||||||||||||spa||
020 |a 8486251982 
041 |a spa 
082 |a 659.1  |b C735 
245 |a Cómo evaluar su publicidad 
260 |a Madrid :  |b Días de Santos,  |c 1988 
300 |a 133 p 
440 |a Biblioteca de manuales prácticos de marketing 
650 |a PUBLICIDAD 
650 |a MARKETING 
650 |a AGENCIAS DE PUBLICIDAD 
592 |a LA ACTIVIDAD PUBLICITARIA: CONCEPTOS BASICOS 
592 |a EL ANUNCIANTE 
592 |a LA AGENCIA PUBLICITARIA 
592 |a PLANIFICACION Y ESTRATEGIAS 
592 |a EL MENSAJE 
592 |a LOS MEDIOS 
991 |a No asignado 
992 |a 08/07/2011 
942 |c Libros 
999 |c 37813  |d 37813 
952 |1 Disponible  |8 Colección General  |a Biblioteca de Ciencias y Humanidades  |b Biblioteca de Ciencias y Humanidades  |c Colección General  |d 2012-08-16  |i 14004206  |l 0  |o 659.1 C735  |p 14004206  |r 2012-08-16 00:00:00  |t 1  |w 2012-08-16  |y Libros 
952 |1 Disponible  |8 Colección General  |a Biblioteca Central  |b Biblioteca Central  |c Colección General  |d 2012-08-15  |i 10017400  |l 0  |o 659.1 C666  |p 10017400  |r 2017-01-24 00:00:00  |t 1  |w 2012-08-15  |y Libros 
952 |1 Disponible  |8 Colección General  |a Biblioteca Central  |b Biblioteca Central  |c Colección General  |d 2012-08-15  |i 10017401  |l 1  |o 659.1 C666  |p 10017401  |r 2017-01-24 00:00:00  |s 2014-10-10  |t 2  |w 2012-08-15  |y Libros