Plan estratégico de mercadeo para impulsar los productos orgánicos de la red comercializadora y distribuidora de marcas cooperativistas, CODIMARC /

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Magaña Gallegos, Claudia Beatríz
Rannpháirtithe: Ramírez Damas, Joaquín Antonio (coautor), Rivas Arévalo, Edwin Edgardo (coautor), Santana Cuadra, Pedro Armando (asesor)
Formáid: Tráchtas LEABHAR
Teanga:Spáinnis
Foilsithe / Cruthaithe: San Salvador : Universidad de El Salvador, 2007
Ábhair:
Rochtain ar líne:10133089
Amharc in OPAC
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

Míreanna comhchosúla: Plan estratégico de mercadeo para impulsar los productos orgánicos de la red comercializadora y distribuidora de marcas cooperativistas, CODIMARC /