The effects of ludic activities as a motivational strategy to evolve oral production of intermediate Intensive English I students of the Foreign Language department at the University of El Salvador
The leading objective of this study was to show the effects that ludic activities have as a motivational strategy to evolve oral production of Intermediate Intensive English I students of the Foreign Language Department at the University of El Salvador. The research team reached the objective by usi...
Na minha lista:
Autores principales: | Chinchilla Maravilla, Mario Ernesto, Murga Olmos, Ruth Noemí, Sánchez Gochez, Abner Stalyn |
---|---|
Outros Autores: | Garay Salinas, Ricardo |
Formato: | Tesis |
Idioma: | es_SV |
Publicado em: |
2024
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://hdl.handle.net/20.500.14492/13637 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
The effects of ludic activities as a motivational strategy to evolve oral production of intermediate Intensive English I students of the Foreign Language department at the University of El Salvador /
Por: Chinchilla Maravilla, Mario Ernesto
Por: Chinchilla Maravilla, Mario Ernesto
Motívate /
Por: Sánchez-Migallón, Antonio
Publicado em: (2015)
Por: Sánchez-Migallón, Antonio
Publicado em: (2015)
Lúdica, cuerpo y creatividad : construyendo nuevos significados para la educación física y artística /
Por: Jiménez Veléz, Carlos Alberto
Por: Jiménez Veléz, Carlos Alberto
Propuesta pedagógica para el trabajo de lúdica en la enseñanza media, grados séptimo y octavo
Por: Fírvida Noy, Carmen Zita
Publicado em: (2009)
Por: Fírvida Noy, Carmen Zita
Publicado em: (2009)
Educación ludica : técnicas y juegos pedagógicos /
Por: Nunes De Almeida, Paulo
Publicado em: (1994)
Por: Nunes De Almeida, Paulo
Publicado em: (1994)
Materiales para construir la geometría /
Por: Catalá, Claudi Alsina
Publicado em: (1991)
Por: Catalá, Claudi Alsina
Publicado em: (1991)
The importance of intrinsic and extrinsic teachers' motivation in the teaching learning process /
Por: Cortes Colocho, Clarisa Antonieta
Publicado em: (2009)
Por: Cortes Colocho, Clarisa Antonieta
Publicado em: (2009)
The importance of teachers' motivation in the teaching learning process /
Por: Ascencio Mendoza, Ada Elizabeth
Publicado em: (2010)
Por: Ascencio Mendoza, Ada Elizabeth
Publicado em: (2010)
Motivación al trabajo = Motivation a work
Por: Rodríguez Estrada, Mauro
Publicado em: (1988)
Por: Rodríguez Estrada, Mauro
Publicado em: (1988)
Effectiveness of distance education in the students' motivation and satisfaction in the advanced grammar course of the bachelor in English teaching of the Foreign Languages Department at the University of El Salvador, semester II/2017 /
Por: Alvarado Canales, Doris Griselda
Por: Alvarado Canales, Doris Griselda
Motivational factors in the activities and assignments in the teaching-learning process of Intermediate Intensive English level L taught at the Foreign Languages Department of the University of El Salvador.
Por: Cruz Arévalo, Edson Josué, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Cruz Arévalo, Edson Josué, et al.
Publicado em: (2024)
The effectiveness of active listening to foster the intensive intermediate english II groups 2 and 3 studentes listening skill. /
Por: Cadenas Magaña, Francisco Leonel
Publicado em: (2008)
Por: Cadenas Magaña, Francisco Leonel
Publicado em: (2008)
Propuesta metodológica con enfoque lúdico en la enseñanza de la aritmética en los estudiantes del tercer grado de educación básica en el Centro Escolar Doctor Mauricio Guzmán, Centro Escolar Cantón las Acostas y el Centro Escolar San Nicolás la encarnación, del Departamento de La Libertad, año 2018”
Por: Acevedo de Escamilla, Andrea Nataly, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Acevedo de Escamilla, Andrea Nataly, et al.
Publicado em: (2024)
Lúdica e infancia: tejidos de pensamiento : Playfulness and childhood: weavings of thought /
Publicado em: (2022)
Publicado em: (2022)
Effectiveness of distance education in the students' motivation and satisfaction in the advanced grammar course of the bachelor in English teaching of the Foreign Languages Department at the University of El Salvador, semester II/2017
Por: Alvarado Canales, Doris Griselda, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Alvarado Canales, Doris Griselda, et al.
Publicado em: (2024)
Motivational factors in the activities and assignments in the teaching-learning process of Intermediate Intensive English level I taught at the Foreign Languages Department of the University of El Salvador /
Por: Cruz Arévalo, Edson Josué
Por: Cruz Arévalo, Edson Josué
Taller para el fomento de competencias docentes para el empleo de herramientas de gamificación en el Centro Escolar Residencial Regalo de Dios, del municipio de San Salvador, durante el año 2025 /
Por: Aparicio Martínez, José Amadeo
Por: Aparicio Martínez, José Amadeo
Taller para el fomento de competencias docentes en la implementación de recreos dirigidos para el mejoramiento de la convivencia escolar de los estudiantes de Primer Ciclo de Educación Básica del Colegio Bautista Mies, en el municipio de Soyapango, San Salvador Este, año 2025
Por: Hernández Lemus, Meybelin Abigail, et al.
Publicado em: (2025)
Por: Hernández Lemus, Meybelin Abigail, et al.
Publicado em: (2025)
Taller para el fomento de competencias docentes para el empleo de herramientas de gamificación en el Centro Escolar Residencial Regalo de Dios, del municipio de San Salvador, durante el año 2025
Por: Aparicio Martínez, José Amadeo, et al.
Publicado em: (2025)
Por: Aparicio Martínez, José Amadeo, et al.
Publicado em: (2025)
How the students' profile influences the english language competence at the intermediate intensive english I courses of the Foreign Language Deparment at the University of El Salvador /
Por: Flamenco Flamenco, Juan Antonio
Por: Flamenco Flamenco, Juan Antonio
How do personality and motivation affect the oral proficiency of the Advanced English I students of semester ii 2012 at the Foreign Languages Department
Por: Orellana Domínguez, Lissette Magdalena, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Orellana Domínguez, Lissette Magdalena, et al.
Publicado em: (2024)
Hermenéutica de la lúdica y pedagogía de la modificabilidad simbólica /
Por: Díaz Mejía, Héctor Ángel
Por: Díaz Mejía, Héctor Ángel
El juego en el aprendizaje de la escritura : fundamentación de las estrategias lúdicas /
Por: Motta, Iris
Publicado em: (2013)
Por: Motta, Iris
Publicado em: (2013)
A Diagnosis on motivation, anxiety, and self-esteem which influence student'oral skill /
Por: Aceituno Herrera, Roxana Elizabeth
Publicado em: (2008)
Por: Aceituno Herrera, Roxana Elizabeth
Publicado em: (2008)
The real motivations that fresh students had in tha choice of the career of Licenciatura en Idioma Inglés, opción enseñanza, of the foreign languages Departament of the University of El Salvador, semester 1 - 2003
Por: Perla Fuentes, Yeni Carolina, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Perla Fuentes, Yeni Carolina, et al.
Publicado em: (2024)
Profiles of Emotional Intelligence and Their Relationship with Motivational and Well-being Factors in Physical Education /
Por: Méndez-Giménez, Antonio
Publicado em: (2020)
Por: Méndez-Giménez, Antonio
Publicado em: (2020)
The Effectiveness of Using Authentic Materials to Enhance Intensive Intermediate English I students’ Communicative Competence
Por: Herrera Huezo, Karla Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Herrera Huezo, Karla Elizabeth, et al.
Publicado em: (2024)
The Effectiveness of using authentic materials to enhance intensive intermediate english I students' communicative competence /
Por: Herrera Huezo, Karla Elizabeth
Publicado em: (2008)
Por: Herrera Huezo, Karla Elizabeth
Publicado em: (2008)
La función lúdica del sujeto : una interpretación teórica de la lúdica para transformar las prácticas pedagógicas /
Por: Díaz Mejía, Héctor Ángel
Por: Díaz Mejía, Héctor Ángel
Propuesta metodológica con enfoque lúdico en la enseñanza de la aritmética en los estudiantes del tercer grado de educación básica en el Centro Escolar Doctor Mauricio Guzmán, Centro Escolar Cantón Las Acostas y el Centro Escolar San Nicolás la Encarnación, del departamento de La Libertad, año 2018
Por: Acevedo de Escamilla, Andrea Nataly, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Acevedo de Escamilla, Andrea Nataly, et al.
Publicado em: (2024)
An analysis of current literature courses, teaching and learning approaches to foster 21st century student generation´s motivation for the bachelor of arts in English Teaching major at the University of El Salvador main campus, semester II, 2012
Por: Mendoza López, Laura de Jesús
Publicado em: (2024)
Por: Mendoza López, Laura de Jesús
Publicado em: (2024)
10 didactic activities for intermediate English classes /
Por: Urrutia Sánchez, Elena
Publicado em: (2013)
Por: Urrutia Sánchez, Elena
Publicado em: (2013)
Dopamine : Motivation Tips /
Por: Hidalgo-Oñate, Diego
Publicado em: (2023)
Por: Hidalgo-Oñate, Diego
Publicado em: (2023)
Evolving Earth
Evolving Systems
Reasons which motivate english students and graduates from Foreign Language Department to work in Call Centers /
Por: Hernández, Ana Marta Victoria
Publicado em: (2010)
Por: Hernández, Ana Marta Victoria
Publicado em: (2010)
An analysis of current literature courses, teaching and learning approaches to foster 21st century student generation´s motivation for the bachelor of arts in English Teaching major at the University of El Salvador main campus, semester II, 2012. /
Por: Mendoza López, Laura de Jesús
Por: Mendoza López, Laura de Jesús
Caracterización de la motivación académica de residentes en especialidades de enfermería = Characterization of Academic Motivation in Residents of Nursing Specialties /
Publicado em: (2022)
Publicado em: (2022)
Happy hour : actividades lúdicas en inglés /
Por: Blanco B., Carmiña
Por: Blanco B., Carmiña
The effectiveness of alternative assessment compared with traditional assessment in the oral performance at Intermediate Intensive English students at the University of El Salvador /
Por: Baires Arévalo, Santos Edith
Por: Baires Arévalo, Santos Edith
Registos relacionados
-
The effects of ludic activities as a motivational strategy to evolve oral production of intermediate Intensive English I students of the Foreign Language department at the University of El Salvador /
Por: Chinchilla Maravilla, Mario Ernesto -
Motívate /
Por: Sánchez-Migallón, Antonio
Publicado em: (2015) -
Lúdica, cuerpo y creatividad : construyendo nuevos significados para la educación física y artística /
Por: Jiménez Veléz, Carlos Alberto -
Propuesta pedagógica para el trabajo de lúdica en la enseñanza media, grados séptimo y octavo
Por: Fírvida Noy, Carmen Zita
Publicado em: (2009) -
Educación ludica : técnicas y juegos pedagógicos /
Por: Nunes De Almeida, Paulo
Publicado em: (1994)