Torres Gómez, C. A. (2016). Tratamiento de las quejas y reclamaciones de clientes de servicios financieros: UF0530. IC Editorial.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Lua i Stíl Chicago (17ú heag.)
Torres Gómez, Carlos Alberto. Tratamiento De Las Quejas Y Reclamaciones De Clientes De Servicios Financieros: UF0530. Antequera, Málaga: IC Editorial, 2016.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Lua MLA (9ú heag.)
Torres Gómez, Carlos Alberto. Tratamiento De Las Quejas Y Reclamaciones De Clientes De Servicios Financieros: UF0530. IC Editorial, 2016.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Rabhadh: Seans nach mbeach na luanna seo go hiomlán cruinn i ngach uile chás.