Target language speaking problems in students taking advanced intensive English I, intermediate Intensive English I and readings and conversation I at the Foreign Languages Department, University of El Salvador, semester II, 2016. A diagnostic study from the teachers’ perspective /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Villeda Menjivar, Elsy Yoana (autor)
Otros Autores: Alvarado Galdámez, Nancy Gabriela (autor), Hernández Ayala, Alán Balmore (autor), Garay Salinas, Ricardo (docente director), Landaverde, Manuel Alexander (docente coordinador)
Formato: Tesis Libro
Lenguaje:inglés
Acceso en línea:https://hdl.handle.net/20.500.14492/13619
Ver en el OPAC
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!

Internet

https://hdl.handle.net/20.500.14492/13619
Ver en el OPAC

Biblioteca de Ciencias y Humanidades

Detalle de Existencias desde Biblioteca de Ciencias y Humanidades
Copia On Shelf