"La estrategia de la jornada extendida y su incidencia en la práctica educativa de los terceros ciclos de los centros escolares que implementan el plan piloto de las escuelas inclusivas de tiempo pleno en el Departamento de Santa Ana, en el año 2018" /

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Landaverde Peñate, Linda Mabel
Altres autors: Ortega Ramírez, Liliana Leticia (Coautora), Sánchez Mejía, Ladislao (Coautor), Solórzano Cristales, Mario Humberto (Coautor), Torres Argumedo, Olga Raquel (Coautora)
Format: Thesis Llibre
Idioma:espanyol
Matèries:
Accés en línia:Veure a l'OPAC
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
Descripció
Descripció de l’ítem:Incluye indice
Descripció física:141 Hojas: Ilustracion ; 29 cm.
Bibliografia:Incluye fuentes de información