Estrategia de marketing digital: “Marjorie García-fotógrafa” /

La creación de la marca personal, Marjorie García-Fotógrafa, nace de una periodista y fotógrafa independiente que busca posicionar su marca de fotografía profesional en el país y que logre sobresalir por su experiencia en el área de fotografía de Eventos Sociales, por su profesionalismo, su buena ed...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: García Sosa, Marjorie Lisbeth (autor)
Altres autors: Estrada López, Silvia María (docente del curso), Rosales Castro, Yupiltsinca (docente coordinador)
Format: Thesis Llibre
Idioma:espanyol
Accés en línia:https://ri.ues.edu.sv/id/eprint/30903
Veure a l'OPAC
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

https://ri.ues.edu.sv/id/eprint/30903
Veure a l'OPAC

Biblioteca de Ciencias y Humanidades

Detall dels fons de Biblioteca de Ciencias y Humanidades
Signatura: 070 G216e
Còpia On Shelf