Estrategia de marketing digital, marca personal: Christian Díaz Romero /

Este informe presenta una estrategia de marketing digital para posicionar la marca personal del locutor Christian Díaz. Parte de un diagnóstico de sus redes sociales, especialmente Instagram y LinkedIn, donde se destacan fortalezas como su experiencia en locución y creación de contenido, así como de...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Portillo Hernández, Ilsia Abigail (autor)
Altres autors: Estrada López, Silvia María (docente del curso), Rosales Castro, Yupiltsinca (docente coordinador)
Format: Thesis Llibre
Idioma:espanyol
Matèries:
Accés en línia:https://hdl.handle.net/20.500.14492/31731
Veure a l'OPAC
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

https://hdl.handle.net/20.500.14492/31731
Veure a l'OPAC

Biblioteca de Ciencias y Humanidades

Detall dels fons de Biblioteca de Ciencias y Humanidades
Còpia On Shelf