La Identidad corporativa como estrategia de consolidación y posicionamiento del Comité Turístico Texacuangos como sector productivo del municipio de Santiago Texacuangos, departamento de San Salvador, 2017/

I tiakina i:
Ngā taipitopito rārangi puna kōrero
Kaituhi matua: Arévalo Carranza, Mercedes Mabel (autor)
Ētahi atu kaituhi: Figueroa Reyes, Ana Yamileth (autor), Servellón Rodas, Yasmín Yossibeth (autor), Galdámez Contreras, Luis Eduardo (docente director), Quijada Fuentes,Carlos Alberto (docente coordinador)
Hōputu: Tuhinga whakapae Pukapuka
Reo:Pāniora
Urunga tuihono:https://hdl.handle.net/20.500.14492/12361
Ver en el OPAC
Ngā Tūtohu: Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!