The impact of the use of focused listening strategies for the improvement of B2 level english students' listening-comprehension performance /

Action research, typically directed by the teacher, is the process of testing ideas in the classroom, analyzing its results, and deciding the implementation of the new ideas that worked, in a systematic way or beginning the process again with another idea. The results of this type of research are ex...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rodríguez Domínguez, kary Nohemy (autor.)
Otros Autores: Contreras Cárcamo, Mauricio Salvador (autor.), Megías, Manuel (docente director.), Carranza Campos, Miguel Angel (coordinador)
Formato: Tesis Libro
Lenguaje:inglés
Materias:
Acceso en línea:http://ri.ues.edu.sv/2433
Ver en el OPAC
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!

Internet

http://ri.ues.edu.sv/2433
Ver en el OPAC

Biblioteca Central

Detalle de Existencias desde Biblioteca Central
Número de Clasificación: 1469 R637i
Copia On Shelf

Biblioteca de Ciencias y Humanidades

Detalle de Existencias desde Biblioteca de Ciencias y Humanidades
Número de Clasificación: 428.0071 R696i
Copia On Shelf